Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babeth schreef:Hier een fanatiek couchsurfer en alleen maar goede ervaringen. Ik reis nu al 3 jaar non stop en echt alleen maar gecouchsurft. Nog geen hotel of hostel gezien.
Geweldige mensen ontmoet en velen zijn nu echt goede vrienden waar ik regelmatif bij terug kom als ik weer in de buurt ben.
Absolute aanrader!
Avossy schreef:Babeth schreef:Hier een fanatiek couchsurfer en alleen maar goede ervaringen. Ik reis nu al 3 jaar non stop en echt alleen maar gecouchsurft. Nog geen hotel of hostel gezien.
Geweldige mensen ontmoet en velen zijn nu echt goede vrienden waar ik regelmatif bij terug kom als ik weer in de buurt ben.
Absolute aanrader!
Waar leef je dan van als ik vragen mag? Lijkt mij geweldig om zo te leven!
Babeth schreef:In Georgie heb ik een appartement, dus daar ga ik niet couchsurfen. In de omringende landen wel. Meestal blijf ik 3 a 4 dagen per host. Soms een week als we echt goed met elkaar kunnen opschieten. Ik ga ook vaak terug maar hosts waar ik al ben geweest. Het langste dat ik bij een couchsurf host heb gezeten is 1,5 maand. Dat was in Mexico.
In Iran ga ik een maand bij een vriend verblijven,maar dat is geen couchsurf host.
Babeth schreef:Iedereen kan het, maar je moet er het lef voor hebben. Ik ben vertrokken met bijna geen geld en toch al 3 jaar onderweg. Pas sinds een jaar doe ik het online werk, daardoor werkte ik gewoon per land waar ik was in de paarden voor wat maanden per keer.
Citaat:Life begins at the end of your comfort zone!