Huishoudbeurs ervaringen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 13:27

Sammie schreef:
Zijn dat allemaal jeugdige bijstandsvrouwtjes die zich ff hebben volgeduwd door een grote neger? .

:')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 13:58

Sleeper schreef:
Sammie schreef:
Zijn dat allemaal jeugdige bijstandsvrouwtjes die zich ff hebben volgeduwd door een grote neger? .

:')

Geen idee, geen ervaring met de 9 maandenbeurs :')

Spruitje56

Re: Huishoudbeurs ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-16 10:31

Bedankt voor de reacties heb al wel mijn bg party ticket binnen meschien over een paar jaar toch maar eens hhb proberen en ik snap sommige reacties maar het is ook puur eigen ervaringen denk ik

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 10:39

Ik was 22 toen ik ging. Wel eerst 9 maanden beurs en daarna de hhb. Wij gingen doordeweeks en was prima te doen. Foodhal was ook niet zo druk toen.

Ik zou trouwens eerder kaarten voor de 9 maanden beurs pakken. Ingang was veel rustiger en ik betaalde ook nog minder ook door een kortingsactie. Zat ook trein ticket bij in.

Spruitje56

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-16 18:10

Sunrise19 schreef:
Ik was 22 toen ik ging. Wel eerst 9 maanden beurs en daarna de hhb. Wij gingen doordeweeks en was prima te doen. Foodhal was ook niet zo druk toen.

Ik zou trouwens eerder kaarten voor de 9 maanden beurs pakken. Ingang was veel rustiger en ik betaalde ook nog minder ook door een kortingsactie. Zat ook trein ticket bij in.

ik ben niet in verwachting :P maar bedankt
mijn keuze is al naar de BG party gegaan

Spruitje56

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-16 18:17

er mag hier een slotje op !

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 10:03

Ze bedoelt dat je via de negenmaanden beurs ook de hhb op mag ;)

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 13:41

Precies dat dus haha :D Ben zelf daarna ook niet meer geweest. Denk dat dat andere leuker is voor je leeftijd. Maar ik ben sowieso geen beurzen mens met allemaal op elkaar geplakte mensen :')

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 21:00

Ben nu ook een paar keer geweest en ga dit jaar ook weer :) ben de afgelopen keren gewoon op de zaterdag geweest en die foodhal is wel vreselijk druk, maar mijn ervaring is juist dat je verder hele leuke dingen voor relatief weinig kunt shoppen! Heb er de afgelopen keren een mooie tas en een heel mooi horloge gekocht voor weinig die ik nu nog heb na 2 jaar. En je weet dat er hebberige mensen tussen lopen en dat het druk is, maar dat is op zo veel evenementen hè :D

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 21:47

Afgelopen jaar ben ik geweest. Vond het behoorlijk tegenvallen eerlijk gezegd.
Ze delen nauwelijks gratis dingen uit, behalve in de Food hal. Daar kun je dingen proeven. Blikjes drinken worden al open gemaakt, zodat je het niet mee naar huis kan nemen.
Verder vond ik dat er veel dezelfde kraampjes stonden en de aanbiedingen waren niet denderend.

Was leuk voor een keer, maar ik hoef er niet meer heen ;)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 22:34

Dat blikje red bull? Dat waren ze verplicht :') Waarom weet ik niet, maar zal wel een of andere wet zijn. Ik vroeg het nl, maar ze moeten het echt open maken.