Sammie schreef:Zijn dat allemaal jeugdige bijstandsvrouwtjes die zich ff hebben volgeduwd door een grote neger? .
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sunrise19 schreef:Ik was 22 toen ik ging. Wel eerst 9 maanden beurs en daarna de hhb. Wij gingen doordeweeks en was prima te doen. Foodhal was ook niet zo druk toen.
Ik zou trouwens eerder kaarten voor de 9 maanden beurs pakken. Ingang was veel rustiger en ik betaalde ook nog minder ook door een kortingsactie. Zat ook trein ticket bij in.
maar bedankt
Ben zelf daarna ook niet meer geweest. Denk dat dat andere leuker is voor je leeftijd. Maar ik ben sowieso geen beurzen mens met allemaal op elkaar geplakte mensen
ben de afgelopen keren gewoon op de zaterdag geweest en die foodhal is wel vreselijk druk, maar mijn ervaring is juist dat je verder hele leuke dingen voor relatief weinig kunt shoppen! Heb er de afgelopen keren een mooie tas en een heel mooi horloge gekocht voor weinig die ik nu nog heb na 2 jaar. En je weet dat er hebberige mensen tussen lopen en dat het druk is, maar dat is op zo veel evenementen hè
Waarom weet ik niet, maar zal wel een of andere wet zijn. Ik vroeg het nl, maar ze moeten het echt open maken.