Hunten in Ierland.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 09:23

vibabu schreef:
Dit is weer echt typisch bokt. Goh laten we eens letten hoe mensen er uit zien en meteen even wijzen op de gevaren, hoe het niet moet en hoe het juist wel moet. Bah.

Om toch even ontopic te reageren; wat super gaaf! Wil dit heel graag ook nog een keer doen maar dan met mijn eigen paard. In Duitsland wordt het ook georganiseerd maar het is wel een heel eind rijden voor mij wat me eigenlijk tegenhoud. Maar wel echt super leuk dat je er aan mee heb kunnen doen!

Ieder mag zijn mening hebben toch? :)

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-16 09:07

Knakker schreef:
vibabu schreef:
Dit is weer echt typisch bokt. Goh laten we eens letten hoe mensen er uit zien en meteen even wijzen op de gevaren, hoe het niet moet en hoe het juist wel moet. Bah.

Om toch even ontopic te reageren; wat super gaaf! Wil dit heel graag ook nog een keer doen maar dan met mijn eigen paard. In Duitsland wordt het ook georganiseerd maar het is wel een heel eind rijden voor mij wat me eigenlijk tegenhoud. Maar wel echt super leuk dat je er aan mee heb kunnen doen!

Ieder mag zijn mening hebben toch? :)

Natuurlijk mag je een eigen mening hebben. En zoals je weet ben ik nu spullen aan het verzamelen voor om in Ierland te laten liggen zodat ik volgende keer met de kerst 2016 wel helemaal in de orde ben en rijd volgende de dresscode.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 09:17

nou leuk, laat je dan weer foto's zien? Ben benieuwd :)

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 09:28

vibabu schreef:

In Nederland ook hoor.
Wij gaan eind oktober naar Ierland, maar hebben wel een dresscode meegekregen.

Ts, super gaaf en leuk om te zien!

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-16 15:50

Knakker schreef:
nou leuk, laat je dan weer foto's zien? Ben benieuwd :)

Ja zeker show ik dan weer foto´s , alleen moet ik er (jullie ook) nog heel lang wachten. :D

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-16 16:33

kamsel schreef:
vibabu schreef:

In Nederland ook hoor.
Wij gaan eind oktober naar Ierland, maar hebben wel een dresscode meegekregen.

Ts, super gaaf en leuk om te zien!

Waar gaan jullie dan in Ierland om te Hunten ?

kamsel

Re: Hunten in Ierland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 16:42

In de buurt van Thurles (geen idee waar het ligt, moet het nog allemaal opzoeken).

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-16 21:30

kamsel schreef:
In de buurt van Thurles (geen idee waar het ligt, moet het nog allemaal opzoeken).

Thurles ligt in Country Tipperary en een uurtje van mijn broer en schoonzus af. Heb het aan haar gevraagd. :D