We gaan in oktober in ieder geval naar Los Angeles, San Francisco en Las Vegas (en alles eromheen). Op de heenreis misschien via Miami en anders gaan we eerder dit jaar of naar Cancun (Mexico), of Curacao of de Dominicaanse republiek. Dat is in ieder geval het plan, 1x rondreizen en 1x zonnen.
Silkaay
Geplaatst: 07-01-16 17:48
Weekendjes weg naar Parijs, Berlijn en Amsterdam, misschien naar India voor 2 weken en voor de rest zie ik wel, ben nogal een last-minute planner.
De eerste twee weken naar Grenoble en Carcassone in Frankrijk, daarna een weekje naar de Franse Alpen, en daarna drie weken naar ons huis in Zweden! Dat allemaal met mijn vriend.
Mijn ouders gaan 3 weken naar Frankrijk. Zit nog te twijfelen om mee te gaan.. als ik niet mee ga ga ik niet op vakantie maar anders ben ik 3 weken weg met ouders en broertje waar ik niet zomaar naar huis kan gaan als ik het niet leuk vind op de camping zeg maar..
Ik ga dit jaar voor het eerst lekker niet mee met mijn ouders op vakantie
Wij hebben met onze vriendengroep maar besloten dat we in de zomer een weekje naar terschelling gaan
MilesNF
Geplaatst: 07-01-16 18:06
Februari weekje wintersport Zomer 3/4 weken naar de bergen Verder wil ik graag nog in najaar of winter een weekje klimmen in de zo'n en misschien 2 weken naar new york, maar alles doen lijkt niet echt haalbaar
liesJ
Geplaatst: 07-01-16 18:28
wij zijn nog aan het kijken ( dus als iemand tips heeft) niet gebonden aan vakanties met kleine van 2,5 ( juni wordt ze 3) niet all inclusieve/grote hotels minimal 22 graden veel te zien van land en cultuur in de omgeving ( mini rondreis vinden we ook leuk
houden niet van turkije/frankrijk/ spanje ( al 2keer geweest)
Anoniem
Geplaatst: 07-01-16 18:36
In maart 2 weken naar Thailand. In de zomervakantie niks waarschijnlijk, vriendlief en ik gaan dan samenwonen dus daar gaat ons geld heen. Misschien wel een stedentripje oid!
Yv_
Geplaatst: 07-01-16 18:41
2016 gaat voor mij stedentripjes worden. Marrakech, Londen en New York. Afgelopen jaar naar IJsland geweest en in 2017 ga ik weer enkele weken naar Zuid Afrika, dus dan is het weer een goed jaar . Wissel het meestal af: ene jaar goed, andere jaar meer, klein en leuk . Alhoewel ik afgelopen jaar dubbel heb gehad wel: IJsland, stedentripje Praag en met de kerstdagen Disney
Fitzroy
Geplaatst: 07-01-16 18:44
Voorjaar 13 dagen Florida Dan een week Alpe d'Huzes Najaar 2 weken Griekenland, Kefalonia om precies te zijn.
Ik ga samen met een vriendin een weekje paardrijden in Frankrijk in mei/juni. In september/oktober lekker naar de zon met mijn ouders en zusje (waarschijnlijk Kreta of Turkije).
Dropneus95
Geplaatst: 07-01-16 18:52
Heeeeel misschien eind januari een paar dagen boedapest. Waarschijnlijk februari naar stockholm en in de zomer wordt het waarschijnlijk weer zweden weet nog niet waar.
Quanneh
Geplaatst: 07-01-16 18:58
In de voorjaarsvakantie naar Israël, in mei met school naar Rome en in de zomervakantie naar Noorwegen.
Tierania_
Geplaatst: 08-01-16 11:33
23 januari op wintersport naar Frankrijk / Zwitserland. 27 augustus een week naar West Amerika en daarna een week naar Hawaii
Misschien hiertussen ook nog een weekje weg, maar dat wordt dan een last minute.
Zoals het er nu uitziet gaan mn vriend en ik weer naar Slovenië. Misschien willen we ook nog wel een weekje Kroatië er bij aan plakken en vanuit Slovenië met de boot naar Venetië .. maar eerst.. SPAREN
Wij gaan in maart 9 dagen cruisen in Dubai/Abu Dhabi/Muscat/Oman, ben heel benieuwd, wordt onze 1e cruise. Leek ons ideaal om meerdere plekken in korte tijd te zien
Wij gaan in juli 8 dagen naar het eiland La Palma!
Vorig weekend een weekendje weg geweest, verder nog gene plannen
BeFunny
Geplaatst: 10-01-16 14:32
Wij gaan met de camper naar Engeland en schotland. Afgelopen jaar Scandinaviè en dat was ook erg goed bevallen.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 10-01-16 14:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Nagini
Geplaatst: 10-01-16 14:33
Eind Maart/April: 3/4 weken Nederland September: Bali voor een week of misschien 2 (bruiloft). Oktober: Whitsunday Islands voor een week (verjaardag vriend) December: Vietnam/Thailand/Laos.. beetje afhankelijk van tijd en spaargeld.
En dan tussendoor in Juli ofzo Sydney/Melbourne/Brisbane (mijn verjaardag).
Oh en ik ben net een week terug uut Nieuw Zeeland. Herinner me net dat t toen al 2016 Was haha
Laatst bijgewerkt door Nagini op 10-01-16 15:07, in het totaal 1 keer bewerkt