Vakantie 2016: 8 18-jarige, ideeën/ervaringen gevraagd! :)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 18:23

wat versta je onder 'jongerengebied'..

want dan denk ik om heel eerlijk te zijn direct aan Lloret, voor de iets rustigere jongere Tossa.

misschien dat je kunt aangeven wat je zoekt voor jongeren in je directe omgeving.. en is er iemand die dan een rijbewijs heeft, of moet alles met openbaar vervoer?

xAntoinettex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 18:27

Griekenland is ook kwa eten echt spotgoedkoop, en nog lekker ook!
Ik ben vorige zomer naar Zakynthos geweest, Laganas is daar een beetje het Renesse van Zakynthos. Echt een super mooi eiland, zeker aan te raden.

lilykashmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 18:29

noukie175

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 18:37

Juist wel met een jongerenorganisatie gaan! Handig een stok achter de deur, en heel gezellig vaak. Al dat gezeur met transfers van vliegtuig en naar vliegtuig niet meer nodig is keurig geregeld.

Vorig jaar met 6 meiden naar Salou (Spanje) geweest en in dit appartement gezeten:
http://www.gogo.nl/spanje/costa_dorada/ ... n_goya.htm

Is een appartement voor 8 personen, kwaliteit is prima. In de uitgangsstraat maar gebied is groot dus niet enorm veel lawaai. 5 minuutjes lopen vanaf het strand.. Supermarktjes om de hoek.. Prima vermaakt voor 8 dagen en zo rond de 350 p.p. Eten is ook erg goedkoop, dus wij gingen zowat elke avond uit eten. Voor een tientje was je klaar incl. drinken.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 20:57

LZP -> BEU

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 14:31

Een vriendin van mij is naar Kroatië geweest en heeft dat heel erg leuk gevonden. Veel uitgaansgelegenheden (maar niet zoals lloret bijvoorbeeld) bij de kust en het is er goedkoop. Veel leuke tentjes ook om cocktails te drinken etc. Maar ook genoeg andere leuke dingen te doen. Als je nu een vliegticket zou boeken is het ook niet heel duur. Ben zelf ook in Kroatië geweest, maar niet om uit te gaan. Is wel een erg mooi land.

Een festival is ook leuk, Sziget is een week lang festival en niet heel duur. Volgens mij rond de 300 euro. Is in Budapest (hongarije)

marijedublin

Re: Vakantie 2016: 8 18-jarige, ideeën/ervaringen gevraagd! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 15:07

Wij zijn in de zomer van 2014 een week naar barcelona geweest met zn 7en. Wij hadden allemaal ook geen zin in lloret of albufeira of noem het maar op. Wij hebben via Airbnb een appartementje midden in he4 centrum weten te vinden voor 8 personen. Inclusief vliegrijs, eten en uitstapjes waren wij ongeveer 250/300€ kwijt per persoon. En we waren er echt 7 dagen.

Barcelona is ook zeker een aanrader qua stad. Genoeg te doen, dichtbij een strand (maar ook paar minuten met de metro of trein en je bent bij een schattig strandje). Handig en goedkoop alles met de metro te doen. Ook leuk is om fietsen te huren! Ze hebben er fietspaden ;-)

bente_sat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 12:25

Ik heb zondag mijn vakantie geboekt met 3 vriedinnen naar porec in Kroatië. Ik en een vriendin zijn 19 en de andere 2 zijn 18. We wilde wel uitgaan en jongeren om ons heen maar zaten echt niet wachten op loret bijvoorbeeld dus dit leek ons een goede tussenweg. Het is daar super mooi, veel dingen te zien maar toch ook wel uitgaan.

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 12:31

Hongarije is erg leuk en goedkoop! Ik ben een aantal keer naar de camping balaton fured geweest en heb daar een tent gehuurd, maar er staan ook sta caravans. Op de camping zelf is al genoeg te doen, oa waterskiën en er zitten verschillende eettentjes op de camping zelf. En verder is alles op loopafstand, het dorp zelf, supermarkt, waterpretpark enz.

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 12:33

Wellicht niet helemaal perfect aansluitend op je eisen maar ik heb echt de vakantie van m'n leven gehad op camping duin en strand in renesse. Vlak bij 't strand! :D Echt geweldige plek en zo ontzettend gezellig. "t kostte ook niet veel en je kan lekker op stap !

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 14:58

Toen ik 20 was ben ik met 2 vriendinnen in de zomervakantie naar Gran Canaria geweest, we zaten in een mooi appartementen complex vlakbij het strand en centrum. Tevens kon je er leuk stappen! Maar het is er niet zo druk als Lloret of Salou.

Maar Gran Canaria valt wel wat boven jullie budget!

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 15:07

Gofun is een best goedkope reisorganisatie, misschien kun je daar nog kijken!