last minute januari 25 graden 1000,- 8/10 dgn all inclusive

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-15 20:23

vuurneon schreef:
Gambia heb je wel weer risico op malaria en knokkelkoorts door de muggen. Mijn vriendin is ook teruggekomen met malaria helaas.

Ik denk nog met je mee verder. Turkije heeft ook veel all inclusief, lekkere temperaturen en niet duur.

En duurder dan Kaapverdië zie ik :D Die staat nog steeds bovenaan toch.

Turkije idd, maar volgens mij is het daar echt geen 20/25 graden...?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 20:26

Je link doet het niet Cayenne. Jammer ik was wel benieuwd, maar dan voor Mei :)

Turkije is qua temperatuur in Januari niet echt top volgens mij

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 20:26

Als ik de foto's van mijn collega zie die daar nu zit en elke 2 maand terug keert: altijd korte broek en t shirt en ze heeft het niet snel warm haha

O wacht, januari... T is december nu. Nee in januari zit ze er nooit. Dus blijkbaar niet het gunstig daar om even te overwinteren.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 16-12-15 20:29, in het totaal 2 keer bewerkt

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 20:27

Wij zijn in de herfstvakantie naar het eiland Sal geweest (kaapverdische eilanden). Heeerlijk en je kunt daar lekker all in zitten. Qua prijs weet ik alleen niet 100% zeker of je onder de 1000,- kunt blijven maar dat ligt er ook aan wanneer je gaat en in welk hotel.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 20:29

Ik ben in september in Gambia geweest, zeker de moeite waard!
Wat betreft malaria; als je braaf je medicijnen slikt volgens de voorschriften en je 's avonds langere kleding aandoet valt het allemaal wel mee hoor... Ik zat echt onder de muggenbulten na mijn vakantie (100+) maar had géén malaria achteraf.

Gambia is allemaal all-inclusive :) Dus dat zit wel goed als het gaat om hygiëne etc.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-15 20:32

Ineke2 schreef:
Je link doet het niet Cayenne. Jammer ik was wel benieuwd, maar dan voor Mei :)

Turkije is qua temperatuur in Januari niet echt top volgens mij

als je even haar bericht quote zie je de naam van het hotel en kun je 'm opzoeken in de lijst die je via de link krijgt :D

vuurneon schreef:
Als ik de foto's van mijn collega zie die daar nu zit en elke 2 maand terug keert: altijd korte broek en t shirt en ze heeft het niet snel warm haha

O wacht, januari... T is december nu. Nee in januari zit ze er nooit. Dus blijkbaar niet het gunstig daar om even te overwinteren.

:D

xNathaliee schreef:
Wij zijn in de herfstvakantie naar het eiland Sal geweest (kaapverdische eilanden). Heeerlijk en je kunt daar lekker all in zitten. Qua prijs weet ik alleen niet 100% zeker of je onder de 1000,- kunt blijven maar dat ligt er ook aan wanneer je gaat en in welk hotel.

Heb een paar echt luxe en goede RIU hotels gevonden voor 800/900 all in, dus dat zou moeten lukken.

Muurp schreef:
Ik ben in september in Gambia geweest, zeker de moeite waard!
Wat betreft malaria; als je braaf je medicijnen slikt volgens de voorschriften en je 's avonds langere kleding aandoet valt het allemaal wel mee hoor... Ik zat echt onder de muggenbulten na mijn vakantie (100+) maar had géén malaria achteraf.

Gambia is allemaal all-inclusive :) Dus dat zit wel goed als het gaat om hygiëne etc.

Bedankt!

Muurp

Re: last minute januari 25 graden 1000,- 8/10 dgn all inclusive

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 20:38

Ik zat overigens in dit hotel: http://www.corendon.nl/gambia/west-gamb ... 16.7.VD-F..

Erg tevreden over de service, alles kon en het stond er allemaal netjes bij (het hotel was bij ons pas 1 week open dus het was nog niet helemaal af. Maar hebben we eigenlijk geen last van gehad).

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 20:47

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 20:52

vuurneon schreef:
Gambia heb je wel weer risico op malaria en knokkelkoorts door de muggen. Mijn vriendin is ook teruggekomen met malaria helaas.

Ik denk nog met je mee verder. Turkije heeft ook veel all inclusief, lekkere temperaturen en niet duur. Maar als ik de link van cayenne zie, krijg ik ook acuut zin om te boeken :D

Dat is wel uniek, ik ben nu twee keer geweest, eerste keer werd ik zo misselijk van de medicijnen dat ik halverwege de vakantie gestopt ben. Vorig jaar heb ik helemaal niets geslikt tegen malaria, 1 op de miljoen muggen heeft malaria bij zich, dus echt een super kleine kans.

Gambia is zeker een aanrader voor een heerlijke, fijne, warme rustige vakantie!

Ik zat in het Senegambia hotel.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-15 20:53

bedankt muurp, we willen alleen wel echt all in ;)

echt wel een gaaf hotel cayenne! Ga 'm zeker onthouden

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 12:19

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 02-03-24 09:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-15 14:01

Bedankt!

We hebben eigenlijk ook niet echt behoefte van alles te ondernemen deze keer.

Met een mooi zwembad zijn we ook prima tevreden als we verkoeling zoeken.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 14:04

Meld je eens aan bij travelbird. Krijg je dagelijks een mail met aanbiedingen, zitten echt leuke dingen bij.

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 16:31

Wij zaten in het Salinas Sea Resort, geen rode vlaggen en heeeerlijk in de zee gezwommen. Is een stuk aangenamer dan het koude zwembadwater. Wij zaten niet all in en hebben elke dag onwijs lekker en goedkoop gegeten in het kleine winkelstraatje in Santa Maria. Echt top! Weer is altijd wel lekker inderdaad, wij hadden zelfs dagen met amper wind dan is het niet uit te houden zo heet! Zijn zelfs onder de bewolking verbrand haha.

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 16:45

Wij gaan in januari all in naar Cuba, zwaar onder jouw budget: nog geen 550,- pp all inclusive. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat Cuba niet alle luxe biedt.

Dominicaanse republiek is heerlijk! Kijk daar eens naar een Riu hotel. Dan word je volledig in de watten gelegd. Daar dus wel alle luxe.

Senegal/Gambia is ook heerlijk. Voordeel is dat je geen jet lag hebt. Van malaria heb ik vorig jaar ook niet veel gemerkt. Idd gewoon je medicatie nemen en lange kleding aan savonds en slapen onder je klamboe.

Turkije is niks voor januari. Dan is het nog geen 20 graden.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 10:46

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 10:53

Cayenne schreef:
Michelle, heb je net een pbtje gestuurd, maar dit was ons pakket: http://www.d-reizen.nl/vakantie/spanje/ ... ansport=VL
Vond het wel fijn dat het gewoon alles in 1 was. Je komt aan op het vliegveld en je vervoer staat al klaar, hoppa naar het resort en daar heb je ook iedere dag een Nederlands sprekend contactpersoon voor het geval je iets nodig hebt. Je kunt vanuit die persoon ook excursies boeken (hebben wij wel gedaan, was superleuk! Oa dolfijnentour op open water etc). En verder was alles gewoon supergoed geregeld. Wij zijn toen echt onthaast (en dat was hard nodig := ).

Edit: ja dit is echt het zuidelijkste puntje! Zuidelijker op het eiland kun je niet :D Ongeveer 5 uurtjes vliegen (25 minuutjes van het vliegveld naar het resort).

Wauw, ik had geen vakantieplannen.. maar nu wil ik echt weg :oo Ziet er echt goed uit!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-15 10:56

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 11:00

Ik ben er in maart geweest. Niets geslikt tegen malaria ofzo en ook geen malaria opgelopen.

Temperatuur is er heerlijk, ontzettend vriendelijke mensen, en echt bij uitstek geschikt om niets te doen, ik zou zeggen doen :D

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 11:00

Nee maar het is één van de 6 of 8 optie's die je dagelijks toegestuurd krijgt, zitten ook regelmatig tropische bestemmingen tussen en ook vaak all in.
Dus lijkt me wel de moeite waard je daar eens een weekje voor in te schrijven.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 03:04

Mexico! Maar ik ben misschien bevooroordeeld want ik woon hier. Maar ik ben hier niet voor niets gebleven na vakantie. De mensen, het eten, de natuur,de cultuur alles is zo geweldig aan dit land! En spotgoedkoop. Je vliegt vanaf frankfurt super goedkoop naar cancun. En je zit vlakbij guatemala en belize, kun je prima in de vakantie erbij plannen. Guatemala is ook absoluut een aanrader!

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 08:04

In New York is het momenteel 23 graden 8)7

Daar kun je vrij goedkoop heen :j

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 00:40

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:14

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 19:32

Angela_ schreef:
scooby09 schreef:
Wij gaan half januari naar Senagal mooi weer al is Mexico luxer enzo heb je hier ook alles voor een weekje heerlijk lui strand
http://www.tui.nl/verre-reizen/senegal/ ... viewtype=1

Wij gaan ook, naar hetzelfde hotel :D

haha toevallig en welke datum ben jij daar..? :D