Ineke2 schreef:Je link doet het niet Cayenne. Jammer ik was wel benieuwd, maar dan voor Mei

Turkije is qua temperatuur in Januari niet echt top volgens mij
als je even haar bericht quote zie je de naam van het hotel en kun je 'm opzoeken in de lijst die je via de link krijgt 
vuurneon schreef:Als ik de foto's van mijn collega zie die daar nu zit en elke 2 maand terug keert: altijd korte broek en t shirt en ze heeft het niet snel warm haha
O wacht, januari... T is december nu. Nee in januari zit ze er nooit. Dus blijkbaar niet het gunstig daar om even te overwinteren.

xNathaliee schreef:Wij zijn in de herfstvakantie naar het eiland Sal geweest (kaapverdische eilanden). Heeerlijk en je kunt daar lekker all in zitten. Qua prijs weet ik alleen niet 100% zeker of je onder de 1000,- kunt blijven maar dat ligt er ook aan wanneer je gaat en in welk hotel.
Heb een paar echt luxe en goede RIU hotels gevonden voor 800/900 all in, dus dat zou moeten lukken.
Muurp schreef:Ik ben in september in Gambia geweest, zeker de moeite waard!
Wat betreft malaria; als je braaf je medicijnen slikt volgens de voorschriften en je 's avonds langere kleding aandoet valt het allemaal wel mee hoor... Ik zat echt onder de muggenbulten na mijn vakantie (100+) maar had géén malaria achteraf.
Gambia is allemaal all-inclusive

Dus dat zit wel goed als het gaat om hygiëne etc.
Bedankt!