Ik ben zelf ook met srprs.me geweest en het is écht súper leuk! Bij de Broke trip zou je ook nog mensen kunnen leren kennen.
En anders kan je nog de solo together doen, ik vind het heel tof om nieuwe mensen te leren kennen dus dit zou voor mij gewoon perfect zijn. Moet je zelf een beetje kijken of jij dat wel/niet leuk vind. Anders is het extra spannend natuurlijk!
Edinburgh is superleuk, goede keuze en veel plezier! De gratis stadstour is erg aan te raden, wordt vaak gedaan door een heel enthousiaste student. Er is zoveel leuks te doen in Edinburgh.
Belfast.. titanic experience giant causeway, Dunluce castle (game of thrones) Carrick-a Rede- over de rope bridge black political cab tour. lekker even een pub in..
Ik had Dublin voorgesteld en gisteren kwam ik op fb tegen dat Dublin wordt getipt als goeie bestemming om alleen heen te gaan.
Maar je gaat niet meer alleen (gezellig) en naar Edingburgh (lijkt mij ook enig!). Veel plezier dus.
Dreamy
Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-15 12:16
Alja schreef:
ga je met een bokker
Ja, klopt Met Rawr.
Alja
Geplaatst: 21-10-15 12:18
superleuk! En ook nog eens een man
kennen jullie elkaar al?
Dreamy
Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-15 12:21
Alja schreef:
superleuk!
kennen jullie elkaar al?
Al bijna 8 a 9 jaar online, en een paar keer gemeet (laatste keer was afgelopen maand nog ). Dus kan wel zeggen dat ik 'm best ken
DieL_Zor
Geplaatst: 21-10-15 12:37
Veel plezier!! Ben erg benieuwd.
Ik heb zelf een 5daagse tour bij Haggis adventures geboekt naar de highlands. Ze hebben ook dagtours die kant op. Er zijn sowieso meerdere organisaties die zoiets aanbieden, zou die kant wel op gaan als ik jullie was
En ik kwam tijdens m'n zoektocht naar paardrijden daar een organisatie met ritten op exmoors tegen, klonk ook erg leuk. Als je interesse daarin hebt kan ik de link wel even zoeken.
En onder Edinburgh schijnt een heel gangenstelsel te zitten waar (spook)tochten worden georganiseerd.
Edinburgh is super! Zeker een van de gosthtours doen, persoonlijk vond ik de Caddies and Witchery tour erg leuk! http://www.witcherytours.com/ Ik heb er nog een gedaan maar weet niet meer welke, maar er zijn er genoeg te doen.