Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quera schreef:Noorwegen en geen slingerwegen..
Neem reispillen mee
Joolien schreef:quera schreef:Noorwegen en geen slingerwegen..
Neem reispillen mee
Ja kak, daar was ik al bang voor. Ik weiger 12 dagen rond te rijden, zelfs met reispillen is dat voor mij niet te doen, ik werd van een berg op en af rijden op Mallorca en Corfu al echt doodziek. En dan niet enkel misselijk maar echt zwaar beroerd.
Pfff, dat ik daar neit eerder over heb nagedacht...
Joolien schreef:Ok kak, dat gaat m voor mij dus echt niet worden. Reismedicatie is leuk voor een dagje, maar dat ga ik echt niet een aantal dagen achter elkaar slikken want je wordt daar reteduf van.
Maar eens even goed overleggen dan.
Michelle77 schreef:Joolien schreef:Ok kak, dat gaat m voor mij dus echt niet worden. Reismedicatie is leuk voor een dagje, maar dat ga ik echt niet een aantal dagen achter elkaar slikken want je wordt daar reteduf van.
Maar eens even goed overleggen dan.
Sorry mijn paps en ik moesten even lachen... Meid zelfs zonder reisziekte is het soms afzien met de slingerende wegen. Zeker in die gebieden... Ik zou het je echt enorm afraden. Het is zo'n mooi en gaaf land dat het zonde is van de hele tocht om dat te moeten doen met pillen.
Kun jij niet evt met je vriend/man vliegen? Of willen jullie echt samen uit samen thuis.
Joolien schreef:Ja we gaan overleggen wat dan een optie is. Wel balen hoor want het lijkt me zo gaaf!