IJsland of Faroe Islands

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-15 20:40

paardrijden gaat m denk ik niet worden, mijn vader is best lang, en ik vind niet dat dat op een ijsco past. Boot had ik eigenlijk nog niet aan gedacht, hoe lang duurt dat , en hoe duur is dat ongeveer?
Heb zelf weleens op een IJslander gereden, paar uur in Zweden, was tof, maar ik vind ook mijzelf wat groot...

LvdO

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 21:03

Wij mochten van dichtbij komen kijken, niets van de dieren wordt verspild, bijna alles wordt opgegeten muv het skelet.
Men doet er helemaal niet geheimzinnig over
Ze slachten er ook niet meer als dat er nodig is. Niet veel anders dan Nijkerk, of een ander slachthuis.[/quote]

Als het om stress bij de dieren gaat wel. Deze dieren hebben ontzettend veel stress van het bruut bij elkaar jagen, met voor hun vreselijke geluiden onderwater. Daarbij wordt onderling vol stress flink gecommuniceerd en gaan deze dieren compleet gestrest hun gruwelijke dood tegemoet...

Drachtige dieren worden vermoord, ook anders dan hier in Nederland waar het niet MAG om drachtige dieren te slachten... Nee bah...

De dieren die ze niet slachten en die zichzelf kunnen redden uit deze massaslachting zijn voor de rest van hun leven getraumatiseerd. Nee leuk... Gezinsuitje tijdens de vakantie... Bah bah....

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 22:11

[quote="mignonne2403"]paardrijden gaat m denk ik niet worden, mijn vader is best lang, en ik vind niet dat dat op een ijsco past. Boot had ik eigenlijk nog niet aan gedacht, hoe lang duurt dat , en hoe duur is dat ongeveer?
quote]
Volgens mij duurde die boot incl verblijf van 1,5 dag op de Faroe een dag of 3. Wij hebben op de Faroe een auto gehuurd. Volgens mij vertrok onze boot toen vanaf Esbjerg, Denemarken.
De kosten weet ik echt niet meer.

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 06:08