Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Waarom zou je zo moeilijk doen? Gebruik je koffer voor kleding en leen ter plekke gewoon een cap. Ik zou mijn chaps al niet eens meenemen, ze accepteren ook wel een rijbroek + goede schoenen. Zo rijd ik altijd op vakanties, ik ga echt mijn spullen niet meeslepen.
Ik zou niet perse uitgaan van nog een tas naast je koffer. Een vriendin van me vertelde van de week doodleuk dat de passagier die naast haar stond en idd een handtas bij zich had toch echt maar 1 tas mocht meenemen het vluegtuig in. Toch vervelend.
fohadie schreef:Ik ben een paar jaar terug naar Wales gegaan om te paardrijden en had mijn cap gewoon in mijn handbagage. Wel in een rugzak want ik had geen koffertje. Ik werd idd uit de rij gehaald omdat mijn rugzak er "verdacht" uitzag en heb de med3werkster deslappe lach bezorgd toen ze zag dat het mijn cap was...
Hij mag dus gewoon de cabine in.
Edit: ik vloog ook met Ryan air.
palousa_boy schreef:Ik denk dat als je iets met een rits in je tas hebt, dat ze dat wel herkennen als rits.
Wel moeten zaken als tablet, telefoon en laptop eruit. Als je dat mee neemt zou ik zorgen dat deze er makkelijk in en uit kan zonder je hele koffer uit te hoeven pakken.
BlackShadowZ schreef:En ik neem aan dat ik mijn jodphurs en chaps al meteen opde band kan leggen, aangezien daar ritsen inzitten ?
Mist schreef:BlackShadowZ schreef:En ik neem aan dat ik mijn jodphurs en chaps al meteen opde band kan leggen, aangezien daar ritsen inzitten ?
nee hoor, ik kom net terug uit Ierland en had ook cap/chaps mee past precies en koffer hoefde niet open, ik vloog met air Lingus maar dat maakt niet uit, zelfde bagage check waar je door gaat naar een niet-Shengen land. Op de terugweg had ik ook teugels en stijgbeugelriemen bij....werd ook niet moeilijk over gedaan. Wel moest ik mijn broekriem af doen en in zo'n bakje door de scanner![]()
flessen vloeistof worden wel zonder pardon weggegooid, dus die pas na de check aanschaffen, dan mag het wel mee het vliegtuig in.