Parkeeropties in de buurt van Schiphol.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 15:34

Ragdollcat schreef:
Het liep uit de spuigaten en dan gaan de mensen het zelf oplossen..............en ik geef ze geen ongelijk, want waar moeten ze anders hun eigen auto gaan neerzetten? die zijn helaas ook schaars en berekend op aantal huizen en niet op aantal winkeliers bij de winkels.

Dus maar andermans spullen slopen? Zou niet graag in die buurt willen wonen :Y)
Maar daar gaat dit topic niet over.

Enige les voor TS: er bestaan asociale mensen. Parkeer je auto slim. Ook om andere mensen niet in de weg te zitten :)

Ragdollcat

Re: Parkeeropties in de buurt van Schiphol.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 15:35

Ik geef ze geen ongelijk en ik bemoei me er lekker niet mee en dat hoeft ook niet, want wij weten niet wie dat doet. Wij staan er wel van te kijken dat iemand zoveel lef heeft.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 15:37

Ragdollcat schreef:
Ik geef ze geen ongelijk en ik bemoei me er lekker niet mee en dat hoeft ook niet, want wij weten niet wie dat doet. Wij staan er wel van te kijken dat iemand zoveel lef heeft.

Lef?
Het is gewoon asociaal. Onderneem andere stappen, volwassen stappen.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 16:05

Cioccolato schreef:
Ragdollcat schreef:

Lef?
Het is gewoon asociaal. Onderneem andere stappen, volwassen stappen.

Het heeft in ieder geval uitstekend gewerkt :j

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 16:09

Ragdollcat schreef:
Het heeft in ieder geval uitstekend gewerkt :j

Ja?! Wees trots. Door dit soort dingen gaat de hele maatschappij kapot.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 16:13

Zeg dat maar tegen de mensen die een hoop overlast veroorzaken en een ander ermee lastig vallen {:} en zeg dat maar tegen het Kabinet.

De maatschappij is al naar de kloten.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 16:15

Ragdollcat schreef:
Zeg dat maar tegen de mensen die een hoop overlast veroorzaken en een ander ermee lastig vallen {:}

Dan nog is dat geen reden om voor eigen rechter te spelen.

Laten we het nu bij het onderwerp van dit topic houden, want zulk gedrag valt niet goed te praten. Als je nog iets kwijt wil kun je altijd PB'en :Y)

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 16:17

Nee hoor, ik hoef niks kwijt per PB, jij begon erover en ik gaf netjes antwoord.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 18:10

Beetje asso ook om dat te doen. Maar als ts slim is parkeert ze gewoon op een groter parkeerterrein bij een station. Wie heeft daar last van?

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-15 20:00

Bedankt allemaal voor het meedenken en de reacties, heel lief! Ik heb een Chevrolet Kalos, uit 2006. Prima auto, maar niet een bijzonder duur ding. Ik rijd om 5 uur vanuit Bolsward weg, denk dat ik de auto in Hoorn zet en dan de trein pak. Zo ontwijk ik de spits rondom Amsterdam en ben ik wel al aardig in de buurt. Ik ben zo bang dat als ik een parkeerplek reserveer bij Schiphol dat ik dan in een eeuwige file terecht kom. Ik vlieg overigens met KLM en heb nog nooit mee gemaakt dat die zomaar mensen van de lijst halen.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 21:23

Nee klm inderdaad niet tenzij je echt te laat bent natuurlijk. Maar met klm heb je wel wat meer speling dat met een budget maatschappij.

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 21:49

Mja, ik zou persoonlijk weer niet op de trein vertrouwen...
De storingen rond Schiphol zijn best frequent; mijn geachte collega ondervindt er vrij vaak vertraging door en dat krijg ik steeds weer voor mijn kiezen. Alsof ik er wat aan kan doen. :')

Gewoon toch eerder weg gaan en parkeren op P3 ofzo lijkt mij de beste optie.
Wij parkeren altijd op P1, maar dat is voor 2 weken en buiten het hoogseizoen.

Is dit niet iets?
http://www.blueparking.nl/

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 12:44

Veulen84 schreef:
Beetje asso ook om dat te doen. Maar als ts slim is parkeert ze gewoon op een groter parkeerterrein bij een station. Wie heeft daar last van?

Het is ook erg jammer dat de parkeertarieven erg hoog is bij het vliegveld, die zouden ze gratis moeten aanbieden wanneer men er een vliegreis boekt, staat een stuk klantvriendelijker! Want op het OV kan je helaas niet altijd vertrouwen dat ze op tijd zijn.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 13:10

Inderdaad, of dat je bij je vliegreis voor een paar euro een parkeerplek kan reserveren.

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 13:47

Vanaf bolsward kun je ook gemakkelijk met de Qliner de afsluitdijk over en dan via hoorn naar schiphol. Zo ben ik een paar weken terug ook gegaan. De aansluiting op den oever is wel krap, dus het beste is om dan even de buschauffeur er op aan spreken.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 13:41

Je hebt sowieso de parkeerplekken natuurlijk op Schiphol zelf maar die zijn extreem duur. Uitwijken zou eventueel naar Amstelveen kunnen? Daar rijden genoeg bussen richting Schiphol (300, 186, 187).

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-15 18:47

Ik heb ervoor gekozen om de auto in Hoorn te parkeren in een vrij parkeren zone en te lopen maar het station daar. Zit nu in de trein richting Schiphol! Had een paar open optie net, maar toen ik de files rondom Amsterdam hoorde durfde ik toch niet meer naar beneden af te dalen. Bedankt voor jullie tips allemaal!!