Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tienus63 schreef:Zet de app Here op je telefoon, kun je offline wegenkaarten gebruiken.
Volledige kaart van Frankrijk via de wifi downloaden, bij de instellingen aanvinken dat de app alleen offline gebruikt kan worden.
Wie weet heb je dan nog een uitvalsweg die je via tomtom of normale wegenkaart niet zou zien.
Natuurlijk ook traditionele wegenkaart mee in de auto.
Joolien schreef:Tienus, praat me niet van landen met nummering, of geen nummeringOp Corfu doen ze daar niet aan, best lastig navigeren dan
Hannanas schreef:lizy29 schreef:N wegen kosten echt wel een stuk meer tijd. Naast maar 90 kom je ook veel dorpjes tegen waar je dus maar 50 mag. Om het ove de stoplichten en rotondes nog maar niet te hebben. Ga maar gerust uit van het dubbele aan reistijd als je pech hebt.
Heb je gelijk in maar dat zijn vooral de D wegen.
Ik rij nooit meer anders, twee uur tol en ik heb t gehad., wat is dat lelijk zeg.
Wij rijden vaak naar Barcelonette/Nice regio via alleen maar tolvermijdend. N57 en N83/85. Rijdt als de brandweer. Denk dat we er sowieso ongv 100/150€ per enkele reis op besparen. Daarnaast prachtig. Die twee uur reistijd is twee uur extra genieten. Meer langer dan twee uur extra hebben we nooit ervaren. Ja.. Omdat we overal stoppen wellicht'