Stedentrip, waarheen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CarolineCF

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 23:10

Heb snel even de top 25 tips bekeken op www.goedkoopstestedentrip.nl en ik zag maar liefst 10 bestemmingen waar je voor vlucht + hotel nog geen 150,- kwijt bent. Naast de steden die hier al genoemd zijn o.a. Istanbul, Marrakech en Krakau!

AmkeE

Re: Stedentrip, waarheen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-15 18:26

Heel erg bedankt iedereen :)! Als ik volgende week mijn vriend weer zie gaan wij eens goed overleggen haha.

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 16:48

DUBLIN!

De sfeer is geweldig, mensen zijn warm en aangenaam, gebouwen zijn prachtig, eten is lekker, omgeving is geweldig, historisch is het ook super interessant en het hoeft niet duur te zijn.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 16:52

Boedapest, London <3 daar wil ik ooit nog heen <3

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 19:16

Talinn! (Estland)

Hele leuke stad! Zeker in december met de kerstmarkten! Als je het leuk vind kan je dan ook een dagje over met de boot naar Helsinki!

Talinn heeft een heel leuk oud stads centrum waar je ook goedkoop uiteten kan! Zitten een paar leuke winkel centra maar er is ook genoeg te zien :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 19:20

Marrakech is echt de moeite waard als je bereid bent om een stukje verder te vliegen. Het leven daar kost letterlijk geen drol, het enige waar je eventueel wat minder budget op zou moeten gaan zitten is de vliegreis, maar ik denk dat je met Transavia best makkelijk voor een prikkie heen en weer kan als je buiten de schoolvakanties gaat.

Hele lieve, leuke en gezellige stad :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 19:25

Manchester! Wel een stuk kleiner, maar ik vond het echt super leuk om daar te zijn. Echt een hele leuke stad. :)) Ook veel mogelijkheden.

Zoals genoemd is srprs.me echt leuk! Wij waren p.p €200,- kwijt voor 4 dagen. (Hotel en vlucht). Met een broke trip ben je op 24,25 etc. €200,- kwijt p.p. Enige nadeel is dat je dan geen eigen kamer hebt. Eventueel kan je overleggen of je met bijbetaling wel een eigen kamer kan krijgen, maar daarvoor zal je ze moeten mailen.

Wat je sowieso kan doen is ze mailen met jullie eisen, ze weten dan al snel of ze jullie ja/nee kunnen helpen! Het is altijd de moeite waard, ze zijn erg flexibel en je kan dus bijv. vragen of ze een 2 persoonskamer kunnen regelen voor een max bedrag van ...

Broke past dus heel mooi binnen jullie budget, en jullie gaan zeker weten naar een hele leuke plek (waar je waarschijnlijk zelf niet aan dacht). En nog beter: geen stress van bedenken waar je heen wilt, welk hotel etc. Daar heb ik zooo van genoten. Wij zijn in de schoolperiode geweest (meivakantie) en dan is het heerlijk dat je je daar niet druk om hoeft te maken. "Nadeel" (het kan juist ook super leuk zijn! Als je andere mensen ontmoet) dat je geen prive kamer hebt. ;)

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 19:31

joyceberends schreef:
Ik ga nu in de zomer naar Stockholm! Met Ryanair vliegen we 20 euro pp heen en 35 euro pp terug. Nadeel is dat Zweden qua eten en drinken duur is.. Maar je maakt het zo duur als je zelf wilt natuurlijk

Zweden is duur qua alcohol, maar verder niet hoor. Zweden was duur toen in Nederland nog met Guldens betaald werd, inmiddels al lang niet meer.

Annoya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 19:39

History_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 19:42

Boedapest vind ik een absolute aanrader!
Verder zijn steden als Praag, Istanbul en Marrakech ook heel budgetvriendelijk.
Al die steden heb ik al voor minder dan 300 euro voor een 5-tal dagen (vluchten, overnachten, ontbijt en activiteiten inclusief) bezocht buiten het hoogseizoen.

AmkeE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-15 14:42

Super bedankt :)!
De steden die er bij dit topic echt uit springen zijn:

1). Berlijn (6 "stemmen")
2). Boedapest (4) en Praag (4)
3). Marrakech (3)

Behalve deze steden gaan we natuurlijk ook naar alle andere genoemde steden kijken ;p.
Srprs.me ziet er ook heel erg leuk uit, heb de goedkoopste stedentrip voor 230 euro gevonden op een geschikte datum.
Marrakech ben ik zelf al eens geweest in februari en dat vond ik inderdaad heel erg leuk :j . Helaas wil vriendlief daar niet heen, maar wie weet met wat overtuigingskracht :D .

Eind deze week zie ik mijn vriend weer, maar zijn vader is onverwacht opgenomen in het ziekenhuis dus vakantieplannen maken moet denk ik nog even wachten.
Zodra alles weer op de rit is hou ik jullie weer op de hoogte :j

AmkeE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-15 18:38

Allerlaatste update: in december gaan we 4 dagen op stedentrip met srprs.me :)!

Ontzettend veel zin in. Ben heel erg benieuwd waar we heen gaan *\o/*

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 18:41

Leuk TS! Ik ga 4 dec een Citytripping doen met een vriendin. Ben zoooooooo nieuwsgierig!!!
Hoop stiekem op Dublin of anders Oostblok. Dublin omdat het gewoon een mega gave stad is en Oostblok omdat ik daar zelf nóóit heen zou gaan, maar het me toch ook wel weer trekt!