Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilsiie schreef:Ik vlieg donderdag heen voor een citytripje van 5 dagen, dus ik ben heel blij met dit topic haha!
Zal je bij terugkomst wel wat tips kunnen geven denk ik; alhoewel je nu ook al een hoop goede gehad hebt denk ik
mbkaatje schreef:Ilsiie schreef:Ik vlieg donderdag heen voor een citytripje van 5 dagen, dus ik ben heel blij met dit topic haha!
Zal je bij terugkomst wel wat tips kunnen geven denk ik; alhoewel je nu ook al een hoop goede gehad hebt denk ik
Volgens mij ben je inmiddels geweest. De vraag is natuurlijk: hoe heb je het gehad?
mbkaatje schreef:Leuk Ilsiie, jij hebt je goed vermaakt. Waar was het hotel waar jullie zaten.
Volgens mij kan je inderdaad niet met papiergeld betalen in de bus.
Veel plezier Jetske!
mbkaatje schreef:Is jouw vriend Iers Sodera?
Dublinia ben ik ook nooit geweest. Ik weet ook niet of ik dat wel leuk vind, trekt me niet heel erg aan.
Sodera schreef:Yep! Maar komt van het platteland en heeft een hekel aan Dublin (Lees hij woont er 30 min vandaan maar is er met geen stok heen te krijgen).
Sodera schreef:Ik zat even naar de kaartjes te kijken maar wow €55 vond ik wel even aan de prijs. Heb ik als arme student helaas niet zo op de plank liggen.
Heel veel plezier Jetske! Moet ook echt nog een x naar Schotland...