Een volgende keer zou ik graag in het zomerseizoen gaan of juist nog iets later in het jaar, dat het wat meer winter is.
Ik had in november mooier(en vooral warmer) weer dan we toen in Nederland hadden
, maar dat zal toeval zijn geweest. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik vind het zelf wel fijn dat de zon niet echt onder gaat in de zomer, dat is toch weer heel anders en het blijft gewoon licht 

Ze zijn het hele eiland rond geweest. Desondanks blijft ze wel heel enthousiast
Het is wel een slecht jaar, net als hier in NL waardeloze lente en zomer. Dus ja, als je het dan net niet treft... Regen is vooral vervelend, met name in het zuiden kan het best regenen. Reykjavik is meestal niet zo denderend qua weer vind ik vergeleken met veel andere plekken. Kun je beter in Akureyri zitten. Sprak toen ook best wat mensen die niet het beste weer hadden gehad, met name dus in het zuiden. Toen ik aankwam was alles ook nog veel minder groen dan het hoorde te zijn, het werd toen beter weer en toen begon het gras gelukkig een stuk sneller te groeien.
_HS_ schreef:Echt mooie foto's!
En wat leuk, ik zit nu op dezelfde boerderij als jij zat in juni