Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mirriezz schreef:Beste TS, omdat ook ik je adviseerde zonder je vriend op vakantie te gaan, wil ik toch nog even reageren. Mijn laatste idee was om je aan te vallen, mijn bedoeling was juist om je een leuke vakantie te geven.
Dan, vanaf september al een vriend die niks kan! Dat wist ik nog niet toen ik mijn bericht typte, ook niet dat hij nu weer stukjes mag lopen. Zo'n situatie is lastig, voor jullie allebei. Mijn vriend heeft "maar" een halfjaar met zijn knie gezeten vorig jaar en dat was al super lang en frustrerend voor ons allebei. Dus ik kan me een klein beetje voorstellen hoe je je voelt.
Ik hoop dat je samen met je vriend gaat kijken en gaat overleggen. Op die manier heeft hij ook zijn aandeel in het regelen van de vakantie. Het moet super zwaar zijn voor jou om sinds september al voor hem te zorgen, alles om je studie te regelen en alle drukte overal. Ik vermoed dat je constant op de toppen van je tenen loopt.
Fijn dat je dus een vakantie gaat zoeken die jou rust bezorgt. Ik hoop vooral dat je tijd voor jezelf gaat vinden, waarin jij lekker verzorgd kan worden en je je nergens aan hoeft te ergeren. Want zoveel samen zijn met iemand die niks kan, daar kan (en mag) je je soms aan ergeren.
Misschien kun je in overleg iets vinden wat voor jullie allebei geschikt is. Denk aan je vriend, maar ook aan jezelf. Boek bijvoorbeeld een fijn hotel met in de buurt een kuuroord/spa. Geniet maar lekker een dagje zonder vriend van een fijne sauna, gekruide baden en een massage. Dan hoef jij even nergens voor te zorgen en kun je je eens lekker ontspannen.
Advies voor een bepaalde plaats daarbij vind ik lastig, ik ben niet zo bekend in zuid-europa, sorry. Veel succes met het vinden van een fijne vakantie!
luuntje schreef:Vraag eens aan je vriend wat hij wil en niet wil.
Als ik weer eens geopereerd ben wil ik ook niet op vakantie.
Zeker niet met een vliegtuig.
Ik vind het onredelijk om hem tot een vakantie te verplichten.
Jij hebt tijd in hem gestoken en nu moet hij mee.
Het is toch geen ruilhandel.