Handbagage Ryanair

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

Re: Handbagage Ryanair

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 08:33

160 euro?! Jemig, wordt steeds duurder.

Ik heb al meer dan tien haar hetzelfde handbagage koffertje. Vlieg veel,(lees: dit jaar al twaalf vluchten) en vaak Ryanair gevlogen. Eerder waren ze inderdaad streng en mocht je alleen handbagage, tegenwoordig een extra bed tas. Maar mijn koffer hebben ze qua afmetimgen echt nog nooit gecheckt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 08:36

Het is duurder in het hoogseizoen. Maarja, daar kies je toch zelf voor als je met Ryanair gaat vliegen :P

Ik stop mijn handbagage altijd gewoon onder de stoel voor mij, maar ik neem dan ook geen hele trolleys mee enzo. Gewoon een laptop tas en een handtas.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 11:07

Jamiejoyce schreef:
Wij vliegen in September ook met ryanair maar vind het alleen wel een beetje jammer dat je 160 euro betaald voor een extra koffer van 15 kilo wij gaan een week naar Spanje dus red het niet met alleen handbagage

Ik week Portugal, met handbagage. En ik had genoeg kleding mee en zelfs ruimte over.
Dus het kan wel hoor :D Zelfs ruimte voor souvenirs.

MurthulJarig

Re: Handbagage Ryanair

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 20:59

LZP >> BEU

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 12:41

Selina schreef:
Jamiejoyce schreef:
Wij vliegen in September ook met ryanair maar vind het alleen wel een beetje jammer dat je 160 euro betaald voor een extra koffer van 15 kilo wij gaan een week naar Spanje dus red het niet met alleen handbagage

Ik week Portugal, met handbagage. En ik had genoeg kleding mee en zelfs ruimte over.
Dus het kan wel hoor :D Zelfs ruimte voor souvenirs.

Haha mij lukt dat echt niet hoe heb je dat gedaan met shampoo deo enz dan? En zonnebrand want dat mag toch allemaal niet in je handbagage?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 13:18

Jamiejoyce schreef:
Haha mij lukt dat echt niet hoe heb je dat gedaan met shampoo deo enz dan? En zonnebrand want dat mag toch allemaal niet in je handbagage?

Mini deo. Shampoo hadden m'n schoonouders mee, maar had zelf evt ook mini shampoo kunnen kopen. Zonnebrand heb je vast ook wel klein en anders daar kopen en daar laten. Je mag 100ml mee, in totaal 10x100ml, moet allemaal in 1 afsluitbare zak passen.

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 13:19

Selina schreef:
Jamiejoyce schreef:

Mini deo. Shampoo hadden m'n schoonouders mee, maar had zelf evt ook mini shampoo kunnen kopen. Zonnebrand heb je vast ook wel klein en anders daar kopen en daar laten. Je mag 100ml mee, in totaal 10x100ml, moet allemaal in 1 afsluitbare zak passen.

Ik ga het eens proberen kijken of het lukt ben benieuwd en anders nemen we 1 koffer mee schilt 80 euro

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 13:23

Jamiejoyce schreef:
Ik ga het eens proberen kijken of het lukt ben benieuwd en anders nemen we 1 koffer mee schilt 80 euro

Met 1 koffer erbij zul je het zeker moeten redden :P Kan je daar je badhanddoeken, schoenen, spijkerbroeken etc in kwijt. Die nemen altijd het meeste in beslag.