Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MonaLieske schreef:Rotterdam is zeker leuk! Moderne architectuur, leuke musea, enzovoorts. Ik zie dat er al veel opties als tweede stad zijn genoemd. Den Bosch en [plaats] vind ik leuk, maar ik ben wat dat betreft bevooroordeeld. Utrecht en Den Haag zijn ook heel leuk en Maastricht vind ik gezellig, maar ik weet niet of ik me daar meerdere dagen zou kunnen vermaken.
Wanneer ga je precies? In [plaats] is er de derde week van juli de vierdaagse en de vierdaagsefeesten. Dat is super leuk, maar je zult dan waarschijnlijk niet veel van de stad zien. Waarschijnlijk zitten veel hotels en zo dan ook al volgeboekt.
Deetjeeuh schreef:MonaLieske schreef:Rotterdam is zeker leuk! Moderne architectuur, leuke musea, enzovoorts. Ik zie dat er al veel opties als tweede stad zijn genoemd. Den Bosch en Nijmegen vind ik leuk, maar ik ben wat dat betreft bevooroordeeld. Utrecht en Den Haag zijn ook heel leuk en Maastricht vind ik gezellig, maar ik weet niet of ik me daar meerdere dagen zou kunnen vermaken.
Wanneer ga je precies? In Nijmegen is er de derde week van juli de vierdaagse en de vierdaagsefeesten. Dat is super leuk, maar je zult dan waarschijnlijk niet veel van de stad zien. Waarschijnlijk zitten veel hotels en zo dan ook al volgeboekt.
Inderdaad de zomerfeesten! Q music the Party is er, Gers Pardoel (was vorig jaar erg leuk!), Ali B, Kensington, Eva Simons, Causes, Kenny B. Q Music Foute muziek, Partysquad, Andre Hazes jr. () Kraantje Pappie etc. etc. Dit is wat ik zo snel weet.
![]()
Ondanks dat er veel volgeboekt is: er worden ook veel slaapplaatsen bij mensen thuis aangeboden.
Deetjeeuh schreef:Inderdaad de zomerfeesten! Q music the Party is er, Gers Pardoel (was vorig jaar erg leuk!), Ali B, Kensington, Eva Simons, Causes, Kenny B. Q Music Foute muziek, Partysquad, Andre Hazes jr. () Kraantje Pappie etc. etc. Dit is wat ik zo snel weet.
![]()
Ondanks dat er veel volgeboekt is: er worden ook veel slaapplaatsen bij mensen thuis aangeboden.
Tazzey schreef:Deetjeeuh schreef:Inderdaad de zomerfeesten! Q music the Party is er, Gers Pardoel (was vorig jaar erg leuk!), Ali B, Kensington, Eva Simons, Causes, Kenny B. Q Music Foute muziek, Partysquad, Andre Hazes jr. () Kraantje Pappie etc. etc. Dit is wat ik zo snel weet.
![]()
Oef dat zou voor mij alleen al een reden zijn om er met een enorme boog omheen te rijden.
Geen stad maar wel ontzettend leuk, Harderwijk en Elburg.
Ceetje_bokt schreef:Rotterdam, absoluut! Er is hier al ergens een topic over Rotterdam en er gebeurt zoveel in deze stad. Ik raad aan: via Dordrecht (binnenstad is mooi, maar niet zo groot) naar Rotterdam en daar slapen daarna via Delft (ook mooi, ook oud net als Dordt) naar Den Haag. Met mooi weer Scheveningen meepakken.