Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
finnens schreef:Oh ik zie net dat we zelfs ongeveer op de grens zitten, scheelt niet veelWeet iemand of het strand in Kroatië mooi is, en hebben ze daar wel gewone zandstranden? Dat miste ik wel een beetje aan de kust van Slovenië, een normaal zandstrand. Maar we zitten nog dichter bij de kust van Kroatië dus dat komt mooi uit.
Hier nog 5 nachtjes slapen
Sjira schreef:Wat zijn echte aanraders in Istrië? Ik ben een aantal jaar geleden naar Split gereden met de auto en afgezakt richting Dubrovnic. Dit jaar wil ik graag weer naar Kroatië maar toch wat minder ver rijden dus dacht ik aan Porec en omgeving. Ik hoorde al wel iets over Rovinj, is dat een aanrader?
Winged schreef:Ik ga met Labyrinth.
KyaraMyBest schreef:Ik ben weer terug van mijn 10 dagen Kroatie! En wat was dat genieten zeg!
We zaten in het plaatsje Starigrad, een erg leuk, klein, gezellig dorpje bij de zee. De zee was erg schoon (en koud), maar heerlijk om te zwemmen en af te koelen. We hadden super weer. k Ben ook een dagje naar de Plitvice meren geweest, indrukwekkend mooi, echt een aanrader. Verder hebben we ook nog het oude Romeinse stadje Zadar bezocht, ook een aanrader.
Voor alle mensen die nog gaan, alvast veel plezier!
Ghostattack schreef:KyaraMyBest schreef:Ik ben weer terug van mijn 10 dagen Kroatie! En wat was dat genieten zeg!
We zaten in het plaatsje Starigrad, een erg leuk, klein, gezellig dorpje bij de zee. De zee was erg schoon (en koud), maar heerlijk om te zwemmen en af te koelen. We hadden super weer. k Ben ook een dagje naar de Plitvice meren geweest, indrukwekkend mooi, echt een aanrader. Verder hebben we ook nog het oude Romeinse stadje Zadar bezocht, ook een aanrader.
Voor alle mensen die nog gaan, alvast veel plezier!
Wat is een echte aanrader in Zadar? Wij vliegen via Zadar en op de terugweg blijven we daar 1 dag