4 julie ga ik weer terug voor in ieder geval nog 9 maanden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NieneWiep schreef:Ik studeer over een paar weken af en sta alweer te trappelen om weg te gaan! Ik vertrek eind september naar Australië op een WHV, ik ga eerst 6-9 maanden als au pair in Melbourne werken waarna ik nog een maand of drie door het land wil reizen. Ik ben nog helemaal blanco op het gebied van Aus dus hou me graag aanbevolen voor tips.
Mareska schreef:NieneWiep schreef:Ik studeer over een paar weken af en sta alweer te trappelen om weg te gaan! Ik vertrek eind september naar Australië op een WHV, ik ga eerst 6-9 maanden als au pair in Melbourne werken waarna ik nog een maand of drie door het land wil reizen. Ik ben nog helemaal blanco op het gebied van Aus dus hou me graag aanbevolen voor tips.
Mij lijkt dit ook altijd onwijs gaaf om te doen. Maar waar Azië gemiddeld zo'n 1000 euro p.m. kost, heb ik het idee dat Australië, ook al ga je werken daar, toch een heel stuk duurder is in totaal.Of valt dat mee?
SpikkelFire schreef:Ojah Brighton is leuk! Ja ik ben op dit moment thuis in NL voor 2 weken, gisteravond aangekomen en mn ouders verrast![]()
4 julie ga ik weer terug voor in ieder geval nog 9 maanden.