Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maaike_Indy schreef:Het is inderdaad wel de stal die ik toen in het Roemeense paardentijdschrift heb zien staan. Ik dacht echt dat ze Engels waren maar heb het verkeerd onthouden denk ik. Ik heb toen al eens zitten kijken om heen te gaan want het lijkt me geweldig om daar eens te kunnen rijden. Maar het is echt ruim 350 km van ons vandaan (wij wonen in Fantanele, Suceava) en daar ben je toch wel ruim 6 uur mee bezig met de auto![]()
En Duits, tja, dat is ook absoluut niet mijn sterkste taal. Mijn Roemeens is beter, haha.
Fiffill schreef:Wat gaaf! Ik volg ookBen jaloers, lijkt me een prachtig land. Er even tussenuit is zo lekker (ik ga dit keer maar een maand - vertrek volgende week - maar toch, het is zo leuk om in je eentje op stap te gaan/ergens te gaan werken
)
Frankaas schreef:Erg gaaf, ik volg!
nanda1980 schreef:Ailill schreef:Wat betreft de plaatsen die nog vrij zijn, gaat voornamelijk om de trail rides
Lijkt mij super, maar dat zit er niet in. Denk niet dat ik zonder kids die kant op ga, vind ze te jong. Maar het lokt wel enorm.
En die vampieren, bedoel je dan van die vleermuizen?
Die Karizma vind ik op foto erg mooi, idd geluk zeg, Enne. .....ben jij wel blijven zitten?
Palmera schreef:Super dat je wat gevonden hebt! En wát, gelijk de kers op de slagroom.
Heel veel plezier en succes.
Bonjoy schreef:Jeeetje wat gaaf!! Ik ga je uiteraard volgen
Pinda_Dipje schreef:Leuk om te volgen!
Melissaaxo schreef:Wauw wat ontzettend gaaf zeg! Ik volg je ook
antje_vip schreef:Er lopen mooie paardjes tussen! Die bear & forest trail lijkt me leuk!
Kentaro schreef:Wat ontzettend gaaf!!
Leuk dat je deze uitdaging bent aangegaan!
Wat een geweldige paarden zeg!![]()
Volg ook graag!
lifaya schreef:Ik volg! Wat ontzettend gaaaaf zeg!
Judass schreef:Wowowow
Wat supertof zeg!
Is er ergens nog een site of heb ik er overheen gelezen? *even terugkijken*
Melanthe0396 schreef:Droombaan, geweldig!
Ik volg!
Coyote schreef:Wauw, wat gaaf! en prachtige paarden!
frosty117 schreef:Er is zeker niet nog een gids nodig?![]()
Prachtig zeg!
Paard_Aap schreef:Wat gaaf.![]()
Echt een droombaan. Met paarden, in het buitenland werken.Is ook mijn droom baan.
![]()
Ik volg.
Edit; Hoe duur is zo'n vier of 6 daagste tocht? Het lijkt me namenlijk erg gaaf om een keer te doen. Als het niet te duur is, ik oud genoeg ben en het mach van mn ouders.
Bonjoy schreef:Wat lief dat je aan mij dachtPrachtig verslag en foto's weer! Die omgeving is echt geweldig zeg, wauw! Ik verlang nu ook terug naar Amerika. Het is dat het nu niet haalbaar is om met een van mijn paarden die kant op te komen, maar het idee is wel erg aanlokkelijk
dems75 schreef:Supergaaf! Buitenlandervaring kan ik alleen maar iedereen aanraden inderdaad!
Zijn er ook foto's van de boerderij?
Fiffill schreef:Mooie foto's, wat een schitterend uitzichtEn jij denkt in het vervolg wel twee keer na voor je enthousiast iets roept
![]()
Oh en ik ga weer terug naar IJsland
Coyote schreef:Wat een prachtige omgeving!
jorretje schreef:Wat ontzettend gaaf! ik ga volgen
Citaat:De 6 daagse tocht is echt pittig, 6 dagen lang 7/8 uur in het zadel en vrijwel alles in draf/(ren)galop. Eind juni hebben we nog een aantal plaatsen vrij, moeten je ouders zich wel zelf vermaken
De kosten staan op de website.