Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Stephanie_M schreef:Voor mezelf houd ik rekening met 150 per dag (bij een week) bij meer dan 2 weken 120 euro per dag. Als vrouw zijnde shop ik graag eventjes:)
Jildau schreef:Stephanie_M schreef:Voor mezelf houd ik rekening met 150 per dag (bij een week) bij meer dan 2 weken 120 euro per dag. Als vrouw zijnde shop ik graag eventjes:)
Dus bij 14 dagen x 120 euro ben je sowieso €1680 kwijt aan extra's? Dus naast het geld voor het ticket en het verblijf? Allemachtig als ik dat had ging ik twee keer per jaar ipv nooit.
Lekker flesje wijn bij het eten, inslaan bij de goedkopere zara in spanje of mooie leren laarzen in Italie.Jildau schreef:Stephanie_M schreef:Voor mezelf houd ik rekening met 150 per dag (bij een week) bij meer dan 2 weken 120 euro per dag. Als vrouw zijnde shop ik graag eventjes:)
Dus bij 14 dagen x 120 euro ben je sowieso €1680 kwijt aan extra's? Dus naast het geld voor het ticket en het verblijf? Allemachtig als ik dat had ging ik twee keer per jaar ipv nooit.
Goof schreef:Stephanie_M schreef:Voor mezelf houd ik rekening met 150 per dag (bij een week) bij meer dan 2 weken 120 euro per dag. Als vrouw zijnde shop ik graag eventjes:)
My goodness, op die manier is vakantie niet eens leuk meer zeg. Onvoorstelbaar.
turtlelito schreef:Goof schreef:
My goodness, op die manier is vakantie niet eens leuk meer zeg. Onvoorstelbaar.
Stephanie_M zegt toch uitdrukkelijk niet dat dat moet, maar dat zij daar voor zichzelf rekening mee houdt. Zal ook liggen aan je normale uitgave patroon/verdeling van uitgaven over het jaar. Beetje vreemd om dat 'niet leuk' en 'onvoorstelbaar' te noemen toch?