Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stephanie_M schreef:Voor mezelf houd ik rekening met 150 per dag (bij een week) bij meer dan 2 weken 120 euro per dag. Als vrouw zijnde shop ik graag eventjes:)
Jildau schreef:Stephanie_M schreef:Voor mezelf houd ik rekening met 150 per dag (bij een week) bij meer dan 2 weken 120 euro per dag. Als vrouw zijnde shop ik graag eventjes:)
Dus bij 14 dagen x 120 euro ben je sowieso €1680 kwijt aan extra's? Dus naast het geld voor het ticket en het verblijf? Allemachtig als ik dat had ging ik twee keer per jaar ipv nooit.
Jildau schreef:Stephanie_M schreef:Voor mezelf houd ik rekening met 150 per dag (bij een week) bij meer dan 2 weken 120 euro per dag. Als vrouw zijnde shop ik graag eventjes:)
Dus bij 14 dagen x 120 euro ben je sowieso €1680 kwijt aan extra's? Dus naast het geld voor het ticket en het verblijf? Allemachtig als ik dat had ging ik twee keer per jaar ipv nooit.
Goof schreef:Stephanie_M schreef:Voor mezelf houd ik rekening met 150 per dag (bij een week) bij meer dan 2 weken 120 euro per dag. Als vrouw zijnde shop ik graag eventjes:)
My goodness, op die manier is vakantie niet eens leuk meer zeg. Onvoorstelbaar.
turtlelito schreef:Goof schreef:
My goodness, op die manier is vakantie niet eens leuk meer zeg. Onvoorstelbaar.
Stephanie_M zegt toch uitdrukkelijk niet dat dat moet, maar dat zij daar voor zichzelf rekening mee houdt. Zal ook liggen aan je normale uitgave patroon/verdeling van uitgaven over het jaar. Beetje vreemd om dat 'niet leuk' en 'onvoorstelbaar' te noemen toch?