Ervaringen NS International?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 12:58

Douraque schreef:
Tijd maakt wel uit, als je de trein van 10 uur boekt moet je ook die trein pakken

Bij NS international maakt dat niet uit, ik kon gewoon probleemloos een trijn van een paar uur eerder nemen vanuit antwerpen terug naar amsterdam

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 12:58

EvaC schreef:
Ik heb vorig weekend nog gereisd met NS International. Mijn moeder en ik zijn voor €60,- p.p. naar Berlijn geweest. Dus over de prijs zou ik me zeker niet druk maken. Openbaar vervoer in Nederland is gewoon schofterig duur en daarom moeilijk te vergelijken met het buitenland.

Hebben jullie op de geboekte tijden gereisd?

Edit:
"Een aantal treinen, bijvoorbeeld de Intercity Brussel, regionale treinen naar België via Maastricht en routes met stoptreinen/ regionale expresstreinen richting Duitsland (m.u.v. (super)discounttarieven, europa spezial, superdagretours en weekendretours), kent geen reserveringsplicht. Ondanks dat u bij het boeken wel een tijdstip moet aangeven, is het niet verplicht om op dit tijdstip te reizen."
https://support.nsinternational.nl/app/ ... /a_id/8498
Ik heb een trein zonder reserveringsplicht, dus volgens Q&A mag ik wel op andere tijden?
Laatst bijgewerkt door Destination op 18-05-15 13:01, in het totaal 1 keer bewerkt

xJolijn

Re: Ervaringen NS International?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 13:01

Ik heb ook niet op de geboekte tijd gereisd hoor :n
Vanuit Antwerpen terug naar Amsterdam een uur later gegaan. Dit is echt geen probleem. Het staat ook op de site, je bent niet aan een tijd gebonden :)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 13:20

Volgens de Twitter-helpdesk van NS International mag ik met elke trein reizen op die dag aangezien er geen plaatsreservering is *\o/*

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 16:11

LZP >> BEU

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 16:16

Het grappigste van NS-int is dat ze enkel een 0900 nummer hadden dat je niet vanuit het buitenland kan bellen :') _O-

Ik hoop dat ze daar inmiddels opgelost hebben want dat is nogal lastig.....

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 16:44

Ik reis wekelijks met de NS international, ik studeer namelijk in Antwerpen en in het weekend ga ik altijd naar Nederland.
Volgens mij had je op al je vragen al een antwoord gekregen, maar als je nog vragen hebt mag je die altijd aan mij stellen :)

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 19:11

Destination schreef:
EvaC schreef:
Ik heb vorig weekend nog gereisd met NS International. Mijn moeder en ik zijn voor €60,- p.p. naar Berlijn geweest. Dus over de prijs zou ik me zeker niet druk maken. Openbaar vervoer in Nederland is gewoon schofterig duur en daarom moeilijk te vergelijken met het buitenland.

Hebben jullie op de geboekte tijden gereisd?

Edit:
"Een aantal treinen, bijvoorbeeld de Intercity Brussel, regionale treinen naar België via Maastricht en routes met stoptreinen/ regionale expresstreinen richting Duitsland (m.u.v. (super)discounttarieven, europa spezial, superdagretours en weekendretours), kent geen reserveringsplicht. Ondanks dat u bij het boeken wel een tijdstip moet aangeven, is het niet verplicht om op dit tijdstip te reizen."
https://support.nsinternational.nl/app/ ... /a_id/8498
Ik heb een trein zonder reserveringsplicht, dus volgens Q&A mag ik wel op andere tijden?

Nee, helaas niet. Maar dat lag aan de Deutsche Bahn, die waren extreem aan het staken die week. Dus onze treinen vielen uit waardoor we genoodzaakt waren de eerste de beste trein te pakken. Anders waren we wel verplicht geweest omdat we wel stoelen hadden gereserveerd.