Douraque schreef:Tijd maakt wel uit, als je de trein van 10 uur boekt moet je ook die trein pakken
Bij NS international maakt dat niet uit, ik kon gewoon probleemloos een trijn van een paar uur eerder nemen vanuit antwerpen terug naar amsterdam
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EvaC schreef:Ik heb vorig weekend nog gereisd met NS International. Mijn moeder en ik zijn voor €60,- p.p. naar Berlijn geweest. Dus over de prijs zou ik me zeker niet druk maken. Openbaar vervoer in Nederland is gewoon schofterig duur en daarom moeilijk te vergelijken met het buitenland.
Destination schreef:EvaC schreef:Ik heb vorig weekend nog gereisd met NS International. Mijn moeder en ik zijn voor €60,- p.p. naar Berlijn geweest. Dus over de prijs zou ik me zeker niet druk maken. Openbaar vervoer in Nederland is gewoon schofterig duur en daarom moeilijk te vergelijken met het buitenland.
Hebben jullie op de geboekte tijden gereisd?
Edit:
"Een aantal treinen, bijvoorbeeld de Intercity Brussel, regionale treinen naar België via Maastricht en routes met stoptreinen/ regionale expresstreinen richting Duitsland (m.u.v. (super)discounttarieven, europa spezial, superdagretours en weekendretours), kent geen reserveringsplicht. Ondanks dat u bij het boeken wel een tijdstip moet aangeven, is het niet verplicht om op dit tijdstip te reizen."
https://support.nsinternational.nl/app/ ... /a_id/8498
Ik heb een trein zonder reserveringsplicht, dus volgens Q&A mag ik wel op andere tijden?