Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
martine0503 schreef:Ik heb mijn vakantie naar Hurghada geannuleerd. Ook ivm de zeer opdringerige bevolking die je blijven achtervolgen totdat je een belachelijk hoge fooi hebt gegeven. dit uit ervaringen van anderen die echt wel wat gewend zijn, maar die zich uiterst comfortabel voelde in de situatie. Daarna zijn ze het resort niet meer afgeweest.
Rienn schreef:martine0503 schreef:Ik heb mijn vakantie naar Hurghada geannuleerd. Ook ivm de zeer opdringerige bevolking die je blijven achtervolgen totdat je een belachelijk hoge fooi hebt gegeven. dit uit ervaringen van anderen die echt wel wat gewend zijn, maar die zich uiterst comfortabel voelde in de situatie. Daarna zijn ze het resort niet meer afgeweest.
Kreeg jij met die reden je geld nog terug?
Aranel schreef:Tsja goedkoper.. ten eerste hebben we al geboekt en ten tweede vind ik mijn eigen leven wel wat meer waard dan korting op vakantie in een land waar veel aanslagen zijn![]()
Wij gaan ook in september, Marsa Alam. Geen toeristische trekpleisters in de wijde omtrek behalve de hotels. Dat stelt me aan de ene kant gerust, aan de andere kant weet IS wel meteen waar ze moeten zijn als ze daar een aanslag willen plegen
martine0503 schreef:zij werden bij een excursie gedwongen tot fooi geven van minimaal 20 euro omdat ze even een foto mochten maken op een plek die niet op de wandelroute zat.
Aranel schreef:Waarschuwing voor gevaar Egyptereizen http://www.telegraaf.nl/wm/24286458
Sammie schreef:martine0503 schreef:zij werden bij een excursie gedwongen tot fooi geven van minimaal 20 euro omdat ze even een foto mochten maken op een plek die niet op de wandelroute zat.
Dat is toch algemeen bekend? Bevolking wijst je iets aan.. logisch dat ze een fooi verwachten. Maar 20 euro is wel heel erg veel. Bedoel je niet 20 Egyptische Pond.