Eerste vakantie samen met mijn vriend, waar naartoe?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 11:16

Ik volg mee :+
Mijn vriend en ik willen dit jaar ook voor het eerst samen op vakantie

Oedi

Re: Eerste vakantie samen met mijn vriend, waar naartoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 11:24

Onze eerste vakantie was op de motor naar Frankrijk :) we zijn naar Bretagne gegaan en onderweg tussenstops gemaakt in Rouen en Lille. Erg leuke omgeving met havenstadjes, strand, een dagje fietsen gehuurd, mont Saint-Michel bezocht en natuurlijk de steden zelf waar we geweest zijn

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 11:31

Drico schreef:
Ik volg mee :+
Mijn vriend en ik willen dit jaar ook voor het eerst samen op vakantie

welkom bij de club :D *\o/*

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 11:41

Ik denk dat de Ardennen ontzettend leuk is zo samen! Fietsen, wandelen, kanoën noem maar op! Mooie grotten om te bezichtigen, mooie stadjes.. helemaal leuk!!

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 11:44

Ardennen of Oostenrijk raad ik je dan aan. Oostenrijk is qua (uit)eten wellicht goedkoper. :) Als je bijvoorbeeld naar Montafon gaat ben je er in 7 uurtjes. Fietsen, bergbeklimmen, wandelen etc. kan er allemaal :)

Pinkeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-15 13:14

Oe wat een leuke opties allemaL!! Ik zet ze allemaal onder elkaar en zo kunnen we steeds kijken of we een plek/ land leuk vinden en ons aanspreekt of totaal niet . Vind de hele voorbereiding al super leuk! Hooen dat de vakantie ook leuk wordt hahah

FjordHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 13:19

Goh gewoon in Drenthe in NL kan ik anders ook aanraden. Daar kan je huifkarren huren.. Hele dagen rondtrekken door die bossen daar is echt heerlijk. Hebben wij vorig jaar ook gedaan. Zijn er als koppel alleen sterker uit gekomen en om nog maar te zwijgen over al de avonturen dat we beleefd hebben.. Zou het zo opnieuw doen :j

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 13:28

Camping altschmiede in bollendorf, Duitsland! Geweldige omgeving, je kan er uren wandelen, kanoën, musea bezoeken, winkelen en op de camping zelf zijn er voldoende activiteiten te doen :)
Ben vorig jaar ook heen geweest, het sta-geld voor 1 auto, 1 tent en twee personen kwam per persoon op zo'n 150 euro voor 3 weken. Dat kost geen drol dus. Echt een aanrader, leuke zwembaden ook op de camping :)

FjordHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 16:14

Ik had eerst gelezen 150 euro pp per nacht. Dacht al :wow: fameuze camping :+ Maar voor 3 weken valt dat idd goed mee :')

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 16:15

Leuk Lisa, ben afgelopen zomer ook naar Bollendorf geweest, weet niet meer hoe de camping heet. De familie van mn vriend komt er al 100 jaar :D

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 17:38

Per nacht zou wel heel duur zijn ja :D

Suus het is die camping die aan de rivier de sauer ligt, brug over en je bent in luxemburg. Op die camping staan ook veel stacaravans en een paar huisjes, weet niet of het dezelfde is? :)

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 21:02

PARIJS, duhuh- of moet ik zeggen paradijs? :o

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 21:16

LisaaBloem schreef:

Suus het is die camping die aan de rivier de sauer ligt, brug over en je bent in luxemburg. Op die camping staan ook veel stacaravans en een paar huisjes, weet niet of het dezelfde is? :)

Even aan mn vriend gevraagd maar het is inderdaad die camping! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 21:19

Luxemburg :) afgelopen jaar met vriendlief op de camping La riviera gestaan, je kunt zo naar Frankrijk en Duitsland toe :)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 21:24

Wij zijn vorig jaar naar Oostenrijk geweest met de tent. Wel een pokke end rijden vond ik :') 10 uur. Weet niet of jullie allebei een rijbewijs hebben, anders is dat wel iets om rekening mee te houden.
Ik denk dat de Ardennen een goede keuze is hoor! Of anders het Zwarte woud in Duitsland.

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 21:33

Wij zijn vorig jaar in de Vogezen in Frankrijk geweest. Prachtig daar. We hebben er zes uur over gereden vanuit midden Nederland. Veel activiteiten daar te doen weinig Nederlanders en prachtige natuur.
De Ardennen is ook mooi. Dit jaar zitten wij in de Ardennen aan d rivier de ourthe.

Pinkeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-15 22:46

Oeee wat maken jullie het moeilijk haha. Hoor erg veel leuke verhalen!

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 22:48

ssssuus schreef:
LisaaBloem schreef:

Even aan mn vriend gevraagd maar het is inderdaad die camping! :D

Leuk!! Vond het erg mooi daar in de bossen en de omgeving :)

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 23:12

Ik ga dit jaar ook voor t eerst met Mn vriend op vakantie :)
In September vliegen we voor 2 weken naar Gran Canaria :)

skvetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 23:30

Ik ga ook voor het eerst met mijn vriend op vakantie. We gaan in juni naar Egmond. Mijn ouders hebben daar een vakantiehuis.
We gaan met mijn ouders. Moeders en ik trainen voor de vierdaagse van Nijmegen en mn vriend wandelt gezellig met ons mee. Kunnen we in de middag ook nog lekker genieten van het strand.

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 23:31

Ben jij de Mignonne die ik ken? :D

craiester

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 23:36

slovenie *\o/* daar ben ik met mijn vriend geweest, heerlijk weer prachtig om te wandelen zijn ook bergen en genoeg plaatsen om te fietsen. we hebben overnacht in kranj, en zijn gaan wandelen bij het meer van bled. kun je gewoon met de bus naartoe, nadeel vond ik dat de taal verschrikkelijk moeilijk is en echt toeristisch vond ik het ook niet. maar mijn vriend komt daar vaak dus was niet echt voor plezier dat we gingen dus heb ook niet de toeristische dingen opgezocht.

edit: we hebben trouwens overnacht in een mooi hotel (niet op voorhand geboekt :+ ) en voor 40 euro de nacht voor ons allebei waren we gesetteld, super mooie kamer heel modern elke dag gepoetst, super lieve gastvrouw, alleen het ontbijt stelt niets voor, maar er is een gezamelijke keuken die je kan gebruiken en de bakker lag op 20 meter van het hotel. hotel heet hostel cukrarna kranj.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 08:43

Mijn vriend en ik gaan volgende week 9 dagen naar Lanzarote. Nu moet ik wel er bij zeggen dat wij al een langere tijd bij elkaar zijn en al samenwonen, dus dat we het wel aandurven om verder weg te gaan.

Met mijn ex ben ik gaan kamperen in Frankrijk. Nu ging dit bij ons niet helemaal zoals het gepland was, maar dat betekend niet geen leuke tijd heb gehad. Beide opties zijn prima, maar je moet wel van kamperen houden :Y)

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 08:48

Pinkeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-15 13:53

Chasey schreef:
Ben jij de Mignonne die ik ken? :D

Ja Hhaha.

We hebben er voor gekozen om naar de Belgische Ardennen te gaan maar door de leuke verhalen hebben we al veel leuke ideeën voor de vakanties die volgen haha.