Mijn vriend en ik willen dit jaar ook voor het eerst samen op vakantie
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
we zijn naar Bretagne gegaan en onderweg tussenstops gemaakt in Rouen en Lille. Erg leuke omgeving met havenstadjes, strand, een dagje fietsen gehuurd, mont Saint-Michel bezocht en natuurlijk de steden zelf waar we geweest zijn
Als je bijvoorbeeld naar Montafon gaat ben je er in 7 uurtjes. Fietsen, bergbeklimmen, wandelen etc. kan er allemaal
fameuze camping
Maar voor 3 weken valt dat idd goed mee
LisaaBloem schreef:Per nacht zou wel heel duur zijn ja![]()
Suus het is die camping die aan de rivier de sauer ligt, brug over en je bent in luxemburg. Op die camping staan ook veel stacaravans en een paar huisjes, weet niet of het dezelfde is?
afgelopen jaar met vriendlief op de camping La riviera gestaan, je kunt zo naar Frankrijk en Duitsland toe
ssssuus schreef:LisaaBloem schreef:Per nacht zou wel heel duur zijn ja![]()
Suus het is die camping die aan de rivier de sauer ligt, brug over en je bent in luxemburg. Op die camping staan ook veel stacaravans en een paar huisjes, weet niet of het dezelfde is?
Even aan mn vriend gevraagd maar het is inderdaad die camping!

daar ben ik met mijn vriend geweest, heerlijk weer prachtig om te wandelen zijn ook bergen en genoeg plaatsen om te fietsen. we hebben overnacht in kranj, en zijn gaan wandelen bij het meer van bled. kun je gewoon met de bus naartoe, nadeel vond ik dat de taal verschrikkelijk moeilijk is en echt toeristisch vond ik het ook niet. maar mijn vriend komt daar vaak dus was niet echt voor plezier dat we gingen dus heb ook niet de toeristische dingen opgezocht.
) en voor 40 euro de nacht voor ons allebei waren we gesetteld, super mooie kamer heel modern elke dag gepoetst, super lieve gastvrouw, alleen het ontbijt stelt niets voor, maar er is een gezamelijke keuken die je kan gebruiken en de bakker lag op 20 meter van het hotel. hotel heet hostel cukrarna kranj.