ingvdh: nog meer opties dus! Opzich kun je ons een huurauto geven en een kaart en dan vermaken we ons wel, maar we willen ook wel wat excursies doen. Ik denk dat dan vooral voor een paar dagen een huurauto leuk is

Djaikha: wauw, dat klinkt erg goed! Een mooie ervaring dus! Mij lijken de Azoren erg mooi

Brilletje: Ik zit wel met het feit dat ik al eens op Tenerife ben geweest. Opzich niet erg om nog eens te gaan, maar zoals Loro Parque en jeepsafari heb ik al gedaan. Ik vind het eigenlijk ook wel leuk om dan naar een ander eiland te gaan.
Ik hoor dus al van meerdere mensen dat Gran Canaria best dor is en minder mooie natuur heeft, maar er is wel weer veel te doen op het eiland en minder touristisch als Tenerife...oeeehh keuzes

Ibiza lijkt me nou helemaal niks, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik dan op 538 hoor: ibiza 'partyeiland'. Heb het gevoel dat het daar echt enorm touristisch is, maar ik kan ook een vertekent beeld ervan hebben hoor!
Sentigo: ja een huurauto lijkt me ook wel leuk voor een paar dagen. Wij houden wel van kleine weggetjes uitproberen en dat kan niet met zo'n bus inderdaad. Hmm ook maar eens naar Madeira kijken.
MariekeS_: klinkt als een heerlijke vakantie! Ik ben eigenlijk zo benieuwd naar de natuur daar. Je kan dus gewoon met een boot naar een ander eiland toe? Dan is het ook leuk om een dagje naar een ander eiland te gaan. Bijvoorbeeld op Sao Miguel slapen en dan met de boot naar Pico. Hoop trouwens dat ze ook andere dingen dan vis te eten hebben, want anders wordt het vasten

Boras: dat is duidelijk

CKR: oehh paardrijden op Gran Canaria lijkt me wel vet

Joolien: We hebben Mallorca wel een paar keer voorbij zien komen, maar het sprong er voor ons toen niet echt uit, maargoed je verzand er ook wel een beetje in, dus misschien nog even naar kijken