zonvakantie voor maximaal 1200 euro, 4 personen. Kan het?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 14:01

Jellybeans schreef:
Emmaa_ schreef:
Ik zie dat de link die ik net plaatste het niet doet, deze doet het wel; http://neckermann.nl/nl/_55324Ak/hotel- ... beach.aspx

Ik kwam voor 4 personen met bij kinderen beide leeftijd 12 aangevinkt uit op 1216 euro

Bedankt voor het zoeken, wat snel gevonden zeg!! *\o/*
Ik ga het allemaal even bekijken.

Hartstikke bedankt!

Geen probleem! Heb alleen niet gekeken naar hoe het eruit ziet en daarbuiten is het 8 dagen vanaf zondag, dus je komt op maandag weer terug. Moet je wel een dagje vrij zien te regelen op de school van je kinderen :)

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-15 14:09

Blijheid schreef:
Moet het echt een zonvakantie zijn?
Ik ga van de zomer met vrienden naar Letland, vliegtickets waren (retour!) 35 euro pp, en qua verblijf is het ook niet duur. Een hotel met half pension moet ook wel te vinden zijn, al zal je misschien niet een pakket via een website kunnen vinden maar losse dingen moeten boeken.

Het hoeft zeker geen zonvakantie te zijn. Iets als Letland lijkt me ook heel leuk maar dat kan ik eigenlijk nergens vinden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 14:14

Jellybeans schreef:
Blijheid schreef:
Moet het echt een zonvakantie zijn?
Ik ga van de zomer met vrienden naar Letland, vliegtickets waren (retour!) 35 euro pp, en qua verblijf is het ook niet duur. Een hotel met half pension moet ook wel te vinden zijn, al zal je misschien niet een pakket via een website kunnen vinden maar losse dingen moeten boeken.

Het hoeft zeker geen zonvakantie te zijn. Iets als Letland lijkt me ook heel leuk maar dat kan ik eigenlijk nergens vinden...

Vanaf Weeze kan je met Ryanair naar Riga vliegen, en dan zou ik daarna verder zoeken op bijvoorbeeld een hotel in Riga, of ergens aan de kust.
Je zal inderdaad wel de websites van de grote ketens moeten loslaten, en de vlucht los boeken van het hotel, maar dan is het wel te vinden :)

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-15 14:17

Blijheid schreef:
Jellybeans schreef:

Vanaf Weeze kan je met Ryanair naar Riga vliegen, en dan zou ik daarna verder zoeken op bijvoorbeeld een hotel in Riga, of ergens aan de kust.
Je zal inderdaad wel de websites van de grote ketens moeten loslaten, en de vlucht los boeken van het hotel, maar dan is het wel te vinden :)

Bedankt voor de tip, ik zal dat ook eens op gaan zoeken!

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 14:26

Heb je al gekeken op prijsvrij.nl?

Jellybeans

Re: zonvakantie voor maximaal 1200 euro, 4 personen. Kan het?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-15 19:38

Bedankt voor jullie hulp met het zoeken!
We hebben 7 dagen Turkije geboekt! :D