Ik vond Alkmaar ook erg leuk om te winkelen. Is wel al een aantal jaar geleden. En idd Roermond het outlet, hier zit alleen een hele grote MAAR. Ga op een door de weekse dag en niet in het weekend. In het weekend is het hier afgeladen vol met touringcars toeristen en Duitsers met de auto. Dan ben je om 10 uur 's ochtends al te laat. Roermond zelf is een mooie gezellige stad met leuke winkels. Ben er regelmatig geweest gezien ik er in de buurt woonde en spreek uit ervaring vwb het outlet.
Roermond ben ik ook geweest en vond ik super! Outlet is heel erg leuk en groot, en als je via NS dagje uit boekt, krijg je allemaal extra dingetjes (body butter, goodiebag en 10x korting). Zeker een aanrader
Enschede en Almere zou ik juist niet doen als je gezellig een dagje weg wil. De grote winkelketens zitten er inmiddels wel maar voor de rest weinig leuke kleine winkeltjes. Ook de sfeer vind ik minder. Ik zou voor Arnhem, Groningen, maastricht, Deventer, Haarlem, alkmaar of Delft gaan
Weert is erg leuk Breda en Arnhem niet te vergeten. ook Rotterdam heb ik ook een zwak voor. Outlet roermond ook echt de moeite waard. Eindhoven zeker leuk maar daar woon ik zelf dus ben bevooroordeeld en daar was je al geweest.
MerleSimone
Geplaatst: 21-03-15 18:19
Leiden vind ik altijd heel gezellig! Inmiddels al een paar keer geweest!
ze heeft het volgens mij over volgende week zaterdag
Jolien87
Geplaatst: 21-03-15 18:24
Persoonlijk vind ik Almere nu niet echt een stad om heen te gaan voor de sfeer, al zeg ik het zelf. Hoewel er wel leuke winkels zijn om te shoppen. Tot vorig jaar heb ik altijd in Zwolle gewoond en dat is haast het tegenovergestelde van Almere: wel aardig wat grote winkels maar niet zo uitgebreid als Almere, hoewel de sfeer daar wel weer heel erg gezellig is. Er valt wat meer te zien qua straatjes en gebouwen.
ik woon zelf in Leiden, leiden is niet leuk om te shoppen, 1 straat en je bent eruit, en op moment zijn alle leuke particuliere winkeltjes allemaal gesloten!
Rennie89
Geplaatst: 21-03-15 19:34
Je hebt wel meer dan 1 straat hoor haha, je hebt ook de breedstraat en zijstraatjes daarvan met leuke kleine winkeltjes, ook bij de nieuwe Rijn etc. Daarbij is het een mooie stad
Ik heb even een lijstje gemaakt, het nummer staat voor het aantal mensen dat aanraadt om naar die stad te gaan. Elk '-' staat voor iemand die zegt, naar die stad kun je beter niet gaan.
Ik word er zelf nog niet zo wijs uit waar ik nou heen wil gaan
Leeuwarden vind ik persoonlijk vrij saai, veel standaard winkels vooral. Ook Hoofddorp ben je imo zo doorheen. Er zit wel een kleine primark, dat is een voordeel. Maastricht zou mijn voorkeur hebben, samen met outlet Roermond