New York 2015! Het was geweldig!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dusja1

Re: New York 2015! Het was geweldig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 23:10

Wauw wat een mooie foto's! Bedankt voor het delen. Wij gaan dit jaar ook naar new york, krijg er na het zien van deze foto's alweer zó'n zin in!

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 12:50

Gaaf hoor. Mooie foto's.
Vind het dan alleen wel jammer dat die skyline foto scheef staat.

Verder zou ik graag ook eens een keer naar NY willen. Lijkt me een heel indrukwekkende stad.

GentleZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 18:58

Gaaf!! Ben er zelf in 2010 geweest, maar lijkt toch iedere anders.

En de Times Square cowboy heeft nu plaats gemaakt voor die baby? :') zie liever die cowboy hahaha

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 20:31

6marly6 schreef:
Wauw, prachtige foto's heb je gemaakt! Waar kon je al die brokstukken van 9/11 bezichtigen? Dat lijkt me heel indrukwekkend om te zien, maar vorige keer dus gemist. ^)

Museum zit in/tussen de fundamenten van de oude twin towers. Is sinds mei 2014 open. Erg indrukwekkend, kan je makkelijk drie uur doorbrengen. Raad je aan direct om negen uur kaartjes te reserveren, dan is het nog vrij rustig.

Gave foto's JG.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 23:06

Keet schreef:
6marly6 schreef:
Wauw, prachtige foto's heb je gemaakt! Waar kon je al die brokstukken van 9/11 bezichtigen? Dat lijkt me heel indrukwekkend om te zien, maar vorige keer dus gemist. ^)

Museum zit in/tussen de fundamenten van de oude twin towers. Is sinds mei 2014 open. Erg indrukwekkend, kan je makkelijk drie uur doorbrengen. Raad je aan direct om negen uur kaartjes te reserveren, dan is het nog vrij rustig.

Gave foto's JG.

Ik ga in oktober voor het eerst naar NY. Heb al heel wat tips gekregen en dit museum staat zeker op het lijstje. Hoe duur was de entree eigenlijk? Ik heb een nogal oud boekje waarin staat dat hij open gaat maar hoe duur het ging worden wisten ze toen waarschijnlijk nog niet.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-15 00:14

Weet ik echt niet meer.
Google even, dan is het vast te vinden.
T is de prijs sowieso waard!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 07:52

Dat is goed te vinden op de site van het museum. Kan je gelijk kaartjes bestellen. Elke dollar waard!

6marly6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 13:21

Keet schreef:
6marly6 schreef:

Gave foto's JG.

Top, thanks! Ga ik zeker onthouden. Vind dat allemaal zo indrukwekkend, zeker hoeveel impact dat nu nog heeft op de locals.
Vlak bij het 9/11 memorial zit een lunch restaurantje waar alle brandweerlieden ten tijde van de opruimwerkzaamheden aten en uitrustten. Daar hingen allemaal foto's en spulletjes binnen van toen en alle mensen die meehielpen met ruimen. Echt een aanrader, heel indrukwekkend om te zien.