Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Collie2008 schreef:Bali voor 3 weken raad ik dan weer af. Weekje was genoeg.
brechtje122 schreef:Collie2008 schreef:Bali voor 3 weken raad ik dan weer af. Weekje was genoeg.
Ik vond 3 weken anders niet te lang hoor. Wij zijn ook 3 weken geweest en we hebben nog niet eens alles gezien. We hebben eerst een huisje in het noorden gehad en daarna een huisje in het zuiden. Dan valt er echt genoeg te zien
imd schreef:We zijn er wel uit dat we iets willen wat niet zo standaard is. Alles in Europa valt daarom eigenlijk al af. Op dit moment neigen we erg naar Zuid-Amerika: Peru en omringende landen, voornamelijk omdat het daar dan zo'n beetje winter is, en wij niet van die enorme hittemensen zijn. 20-25 graden is prima. Strandvakantie wordt t dus ook niet, hoogstens 1 dagje maar misschien dat niet eens. Waar we wel van houden is mooie natuur en bijzondere plekken. Grote steden ook een paar dagen bezoeken. We hebben liever wel actief, maar niet allemaal veel wandelen oid. Bijv. bij Machu Picchu heb ik vernomen dat je ook kan splitsen: een met de trein & ander de trail. Iemand enig idee hoe getraind je voor die trail moet zijn eigenlijk? De tip van hoogteziekte is een héle goede, daar gaan we even rekening mee houden ja![]()
Cuba hebben we ook op het lijstje staan als optie, maar daar schijnen al weer vrij veel Nederlanders naartoe te gaan hoorde ik? Thailand wil ik héél graag een keer doen, maar ik denk dat dat beter in december ofzo kan, qua temperaturen etc.
Douraque schreef:Ik kies tegenwoordig waar de aanbiedingen zijn, dus via ticketspy/VakantieVeilingen/holidayguru.
Wij gaan bijv nu in juni naar Barbados doordat de ticket slechts 389 euro was. En zo zie ik wel meer aanbiedingen voor verre bestemmingen waar ik in de toekomst heen wil