paardrijdvakantie met ouders?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 23:31

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-15 23:33

Susannah92 schreef:
Karinthië (Zuid-Oostenrijk) is in de zomer echt heel mooi en onwijs veel te doen. Ging daar vroeger altijd heen met mijn ouders en zus.
http://www.reit-eldorado.at/de.aspx/579 ... of-rapoldi

daar ben ik twee jaar geleden geweest :)
toen hadden ze die grote zandverschuivingen vanwege het slechte weer. Maar het was daar wel heel mooi ja :)

anne182

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 23:39

http://www.les-tourterelles.com/welkom/

Hele leuke, gezellige manege-camping in de Dordogne, Frankrijk. Een aantal jaar geleden geweest met mijn zusje, en niet rijdende ouders en hebben ons prima vermaakt! De camping is Nederlands, dus op een enkele Fransman na is het alleen maar Nederlands :) . Mijn zusje en ik maakte er heel snel vrienden, waarvan bijna iedereen nog een keer terugkwam naar de camping! En ze hebben een zwembad, wat ook wel fijn is!

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-15 23:40

anne182 schreef:

Hele leuke, gezellige manege-camping in de Dordogne, Frankrijk. Een aantal jaar geleden geweest met mijn zusje, en niet rijdende ouders en hebben ons prima vermaakt! De camping is Nederlands, dus op een enkele Fransman na is het alleen maar Nederlands :) . Mijn zusje en ik maakte er heel snel vrienden, waarvan bijna iedereen nog een keer terugkwam naar de camping! En ze hebben een zwembad, wat ook wel fijn is!

dit is de beste camping ooit :D
we zijn hier 3 à 4 keer geweest een paar jaar geleden, maar mijn ouders zijn er inmiddels een beetje op uitgekeken. Als het aan ons had gelegen waren we gewoon hier weer heen gegaan :D

anne182

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 23:46

Lienie_F schreef:
anne182 schreef:

we zijn hier 3 à 4 keer geweest een paar jaar geleden, maar mijn ouders zijn er inmiddels een beetje op uitgekeken. Als het aan ons had gelegen waren we gewoon hier weer heen gegaan :D

Hetzelfde verhaal hier! Is echt een leuke herinnering!

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-15 23:53

anne182 schreef:
Lienie_F schreef:

Hetzelfde verhaal hier! Is echt een leuke herinnering!

Ja! Unique blijft één van mijn favoriete paarden ooit <3

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 07:34

Lienie_F schreef:
Area51 schreef:
Wel iets verder maar echt super geweldig mega leuk :D
http://www.horseriding.gr/

meerdere keren geweest met mijn zusje en niet paardrijdende ouders:j

dit ziet er echt supergaaf uit :D
wat voor temperaturen heb je daar in de zomer, aangezien het griekenland is??
en hoe goed konden jullie je verstaanbaar maken? Het engels van de site is niet al te best namelijk :+

Hé, hier ben ik ook een dagje wezen rijden :D
Het is een prachtige locatie op Kreta midden in de bergen. Je kunt echter vanuit je hotel nergens naartoe wandelen (ja, een wandeltocht door de bergen), dus voor alles wat je wilt doen en zien zou je een huurauto moeten hebben.

Volgens mij is het op Kreta in de zomer geen uitzondering om dagen van 30-40 graden te hebben? Het lijkt mij dat je dan bewust in de ochtend of avond gaat rijden.

Zoals al gezegd is het van een Nederlandse eigenaresse, dus taal lijkt me geen probleem. Ik kon mij op Kreta ook goed verstaanbaar maken in het Engels. En anders heb je nog een 100% Grieks app :D

KirstenChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 08:35

Ik ben toen voor jaren geleden naar camping samoza geweest in vierhouten kun je elke dag heerlijk buitenritten maken onder begeleiding in de mooie bossen en zandvlaktes daar.

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-15 23:13

[quote="x_spekkie_x]

dit ziet er echt supergaaf uit :D
wat voor temperaturen heb je daar in de zomer, aangezien het griekenland is??
en hoe goed konden jullie je verstaanbaar maken? Het engels van de site is niet al te best namelijk :+[/quote]
Hé, hier ben ik ook een dagje wezen rijden :D
Het is een prachtige locatie op Kreta midden in de bergen. Je kunt echter vanuit je hotel nergens naartoe wandelen (ja, een wandeltocht door de bergen), dus voor alles wat je wilt doen en zien zou je een huurauto moeten hebben.

Volgens mij is het op Kreta in de zomer geen uitzondering om dagen van 30-40 graden te hebben? Het lijkt mij dat je dan bewust in de ochtend of avond gaat rijden.

Zoals al gezegd is het van een Nederlandse eigenaresse, dus taal lijkt me geen probleem. Ik kon mij op Kreta ook goed verstaanbaar maken in het Engels. En anders heb je nog een 100% Grieks app :D[/quote]

Heel erg bedankt voor je uitgebreide antwoord :)
helaas is het voor ons voor in de zomer daar te warm, maar aangezien ik Griekenland fantastisch vind wil ik zeker in het voorjaar nog een keer terug, en voor dan is dit een hele mooie plek.

Die andere camping die net genoemd werd (laatste reactie) ga ik opzoeken als ik een computer bij de hand heb, maar persoon die de reactie plaatste, alvast heel erg bedankt :)

mingming

Re: paardrijdvakantie met ouders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:32

Ik weet dat hij al eerder is geplaatst, maar l'hirondelle is echt supergaaf! Overigens ga je eigenlijk nooit alleen op buitenrit, in principe altijd in een groepje, behalve als je specifiek erom vraagt om met zijn 2'en te gaan :)

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 21:22

Bij le bois de l espau kun je dat zeker! Ligt er een beetje aan met de paarden wanneer jullie gaan, ze hebben op het moment t druk zat, en ik heb het zeggen over de paarden als ik er ben, ik kom eind juli terug en dan kan het zeker.
als je meer info wikt, stuur maar even pbtje. Site staat in mijn onderschrift ;)