Onze vorderingen op Curaçao

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Barbulet

Re: Onze vorderingen op Curaçao

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-15 15:32

Haha femo, ja de Albert Heijn, met echte Nederlandse melk! Dat mis ik heel erg :o
Maar de Albert Heijn is wel heel erg duur vergeleken bij lokale supermarkten, dus daar gaan we zo min mogelijk heen. En zet vooral je plannen door, leuk!

Seb8iaan, ik ga mijn best doen om wat vaker leuke plaatjes te schieten!

y12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 15:33

woww toevallig! op precies die plek op de cristoffelberg heb ik ook gezeten :D
en die manege heb ik een paar keer gereden!
wat is jullie tuin mooi geworden! bij welke baai wonen jullie?

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 15:38

Goh, wat leuk je hier te treffen! Zie nog vaak berichten van je zus voorbij komen op Facebook! Ook leuk dat je nog een paar keer hebt gereden :j.
Ik wist niet dat jullie daar ook echt je hele eigen huisje achtig iets aan het bouwen waren! Jullie waren toen ook redelijk 'plots' gegaan. Althans, wij hadden het niet verwacht :P. Hoe is het met jullie, welke richting wil je uit straks in Nl? Kom je weer hier in de omgeving wonen of ga je ergens lekker op kamers :)?

Voor het geval je me niet meer herkent, ik heb bij jullie op de basisschool gezeten en met jullie bij Ar.s L.onga gereden :)

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-15 16:33

Dankjewel Balthazar3!
We wonen niet extreem dichtbij het strand omdat we eigenlijk precies op het midden van het eiland zitten. Maar Daaibooi is hier dichtbij, net als Kokomo Beach. Misschien ken je het :)

Jikke, ja natuurlijk herken ik je! Bedankt voor je leuke reactie. Ja het ging ook eigenlijk heel erg snel allemaal :j Misschien wel sneller dan gepland uiteindelijk. Maar alles is goed gekomen en ik vond het ook wel leuk tegenover de pessimisten die waren van "joh dat gaat nooit lukken binnen die tijd!" Wel dus :D
Ik ga zeer waarschijnlijk naar Den Haag, in ieder geval niet naar Brabant nee. Dat is al zo bekend, en met het hele gebeuren in Nederland vind ik het fijner om weer een frisse start te maken. :)
Ik zie af en toe héle mooie foto's van je voorbij komen, heel erg gaaf!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 17:45

Ah leuk dat je me nog herkent! Is natuurlijk al even geleden :j. Oh dan lag het niet aan ons, wel leuk om zo weer op een andere manier wat voorbij te zien komen van jullie! Hoe is het met je vader? Fijn dat het jullie wel gelukt is, ondanks alle pessimisten! Bewijst maar weer heel wat.
Begrijpelijk dat je dan niet terug gaat naar Brabant hoor! Blijft allemaal een beetje hetzelfde natuurlijk hiero O:). Hopelijk bevalt Den Haag je! Al enig idee welke richting? Of had ik dat al gevraagd :+.
Dankjewel voor het compliment :o

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-15 17:54

Oh ja dat had je al gevraagd maar ben ik vergeten te antwoorden :o
Dat weet ik nog niet precies, we zijn bezig een goed appartement te vinden in de buurt van onze opleidingen. Spannend, maar komt helemaal goed!
Met mijn vader gaat het, redelijk... Tja hij is erg veranderd en als ik heel eerlijk ben ook een van de redenen waarom ik (eerder) terug ga naar Nederland. Maar daar wil ik via pb wel verder op ingaan als je wilt. :)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 17:58

Haha kan gebeuren! Huisvesting is inderdaad belangrijk :j. Ga je samen met je zus of met je vriend? Gaat vast wel goed komen joh!

Ja ik ben wel benieuwd eerlijk gezegd, if you don't mind :)

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-15 18:07

Samen met mijn vriend :+:
Ik ga je pb'en!

ankep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 11:38

hey ik stuit ineens op bekende mensen....
ik weet niet of je nog weet wie ik ben (maar ik heb jou en je zus lesgegeven op ars longa... de naam is Anke :P )
wat leuk om dit zo te lezen! fijn dat het je goed gaat! met je zus ook alles goed?
ik blijf dit topic volgen hoor!

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-15 15:14

Ja natuurlijk herken ik je! Heb met heel veel plezier in jouw lessen gereden :j Leuk om je hier te treffen!
Met Laura ook alles goed, ze studeert en werkt hier en heeft hier een autootje gekocht. :)

ankep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:15

hey Eline, wat leuk om te horen dat je het leuk hebt gehad!
ik geef nog steeds les in haarsteeg, dus als je een keer in nederland bent en je bent benieuwd....
fijn om te horen dat het met Laura ook goed gaat, doe haar maar de groeten!

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-15 10:56

Jaa leuk, dan kom ik langs! En zal ik doen, erg lief van je :j

o0loveFly0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 11:21

Wauw wat ontzettend gaaf! Zou zo een ticket boeken voor een vakantie daar, zo mooi! Zonde dat het dierenwelzijn daar niet op nummer één staat. Maar wauw wat een gave ervaring om daar te wonen. <3

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 10:05

Wauw wat gaaf! :D