Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kukkie schreef:Olifant rijden???
Enig idee hoeveel dierenleed daarmee gepaard gaat? Ga dan liever naar een olifanten sanctuary, waar je mag kijken hoe de kleintjes gewassen worden enzo.
Serieus, olifant rijden is zo'n beetje het minst verantwoorde wat je kunt doen in Thailand e.o
http://www.thailandblog.nl/bezienswaard ... olifanten/
Ylvy schreef:Om een reactie te geven op wat het geworden is,
Ik heb zelf niet meer gekeken omdat mijn vriend aardig wat wensen had waar mijn locaties niet aan voldeden
Ondertussen hadden we 3 locaties gevonden die ons aansprak, 1 ergens aan de kust, 1 midden in een oerwoud, en 1 in Pattaya. Die laatste is het geworden, voor 12 dagen dus we hebben er toch maar 2 dagen langer aan vast geplakt
We gaan zowiezo naar een olifanten sanctuary, een (goede) dierentuin, en 1/2 dagen gaan we Bankok bezoeken. Verder weet ik niet wat mijn vriend voor plannen heeft want dit waren de keuzes die ik gemaakt heb en zeker wilde doen.
Inentingen gaan we komende week voor naar de GGD, en paspoorten worden ook deze week nog aangevraagd. Ik laat jullie verder nog weten wat mijn vriend voor plannen heeft
Ylvy schreef:Ik wel, hij niet
Als hij toeristische badplaats ziet staan dan is het oehh, veel mensen vinden het daar leuk.
Ofwel: goeie vakantieplek.
Ikzelf wou meer aan de linkerkant van thailand gaan, leek me leuker.
Ylvy schreef:Ik wel, hij niet
Als hij toeristische badplaats ziet staan dan is het oehh, veel mensen vinden het daar leuk.
nelis schreef:Ylvy schreef:Ik wel, hij niet
krijg sterk het idee dat je vriend meer de gemiddelede all inclusive Turkije ganger is.
No hard feelings