Joyce flikkendag wil ik ook nog zo graag heen! Alleen is dat elke keer net op een datum dat het niet uit komt:(
Annenas
Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-15 23:52
Flikken maastricht tour wordt hem niet nee haha. Dat houdt ie noooit vol ben ik bang.
Die kerk ga ik onthouden! Is misschien wel leuk
Annenas
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-15 17:11
We zijn eruit wat we gaan doen. Zaterdag gewoon lekker door maastricht wandelen, zelf dingen bekijken (grotten, kazematten enz. gaan allemaal niet lukken omdat m'n vriend slecht ter been is) dus alles lekker op het gemakje. En zondag gaan we naar gaiaZOO. Ben benieuwd.
Furi
Geplaatst: 20-02-15 17:57
Als sushi verslaafde kan ik het niet laten om even te reageren, ik woon zelf in Maastricht maar ga altijd in Valkenburg naar Kodoo! Zegt genoeg
Jammer dat je vriend slecht ter been is, Maastricht heeft enorm veel te bieden aan historie en mooie plekjes die normaal buiten de toeristenroute liggen. City Tour Maastricht doet koetstochten, mochten jullie je bedenken. Paarden worden daar goed verzorgd! Als restaurant tip, Restaurant Villeneuve, buiten het centrum (onderaan Sint Pietersberg) eerlijk en heerlijk eten. De chef maakt o.a. een overheerlijke risotto! Prijs is normaal maar de kwaliteit is super!