vakantie baantje in het buitenland.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 22:06

Haha wat leuk! Als je wat vindt, hoor ik t graag *D
Heel ver bij mij uit de buurt woon je trouwens ook niet :D

har166

Re: vakantie baantje in het buitenland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 22:16

Mag ik vragen op welk niveau je examen doet?

Als je op vmbo niveau examen doet dan zijn je 'maandjes' wat beperkt omdat je dan in augustus naar het mbo of de havo moet ivm de leerplicht. Als je slaagt voor je havo ( of hoger ) examen dan ben je niet meer leerplichtig en heb je wat meer ruimte.

Je kunt eens op yardandgroom.com kijken. Via die site ben ik 4,5 maand naar Schotland geweest en woonde daar bij een echtpaar dat vaak van huis was en dan zorgde ik voor de honden, katten en paarden. Daarnaast kon ik naar de universiteit in Aberdeen om colleges te volgen als ik wilde. Op die site kun je zelf een profiel maken met daarin je wensen en ervaring, zodat werkgevers op jou kunnen reageren maar je kunt zelf ook advertenties bekijken. Je kunt ook aangeven naar welke landen en regio's je wel wilt. Ik vind het een prettige site.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 22:19

lilydj schreef:
ik wordt volgende maand 16 dus over 2 jaar :P maar dan wil ik mijn nieuwe opleiding al gestart hebben, en denk niet dat je als opleiding verpleegkundige stage in het buitenland kan lopen ;s

Als je HBO gaat doen: zeker wel. Legio mogelijkheden.

lilydj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-15 16:39

Amira_ schreef:
Haha wat leuk! Als je wat vindt, hoor ik t graag *D
Heel ver bij mij uit de buurt woon je trouwens ook niet :D

haha nee zeker niet, woon momenteel in hoorn :P

lilydj

Re: vakantie baantje in het buitenland.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-15 16:47

hmm, dat is dan ook wel moeilijk.
zit nu op vmbo-t niveau en ben blijven zitten terwijl ik makkelijk havo aankan, dus wou eerst eigenlijk daarna nog havo gaan doen, maar omdat ik dan en 2 jaar langer bezig ben, en omdat ik dan dus ook ouder ben voordat ik klaar ben met studeren heb ik dat een beetje aan de kant gezet.
maar misschien is het inderdaad wel een goed idee om havo te gaan doen en daarna nog een paar maandjes naar het buitenland te gaan, dan ben ik ook oud genoeg om naar canada te kunnen..
weet toch nog niet wat ik voorderest met mijn leven wil.. :')
moeilijk..:P

Emmarosaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 16:52

In Spanje heb je Paard in Nood, ook wel Los Caballos Luna Spanje, daar helpen ze verwaarloosde of in de steek gelaten paarden, komen heel veel mensen om te helpen, miss kan je daar informeren. Ze zijn ook heel actief op facebook!

lilydj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-15 23:37

Emmarosaly schreef:
In Spanje heb je Paard in Nood, ook wel Los Caballos Luna Spanje, daar helpen ze verwaarloosde of in de steek gelaten paarden, komen heel veel mensen om te helpen, miss kan je daar informeren. Ze zijn ook heel actief op facebook!

moet ik daar spaans voor spreken? want dan is dat gelijk uitgesloten, spreek geen woord spaans xd

Emmarosaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 05:06

lilydj schreef:
Emmarosaly schreef:

moet ik daar spaans voor spreken? want dan is dat gelijk uitgesloten, spreek geen woord spaans xd

Nee! Zijn Nederlandse mensen :)

lilydj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-15 21:11

Emmarosaly schreef:
Emmarosaly schreef:

Nee! Zijn Nederlandse mensen :)

oh, leuk! zal ze binnenkort een berichtje sturen dan ^^