Paardrijles geven in Beijing!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 15:48

Oh gaaf hoor! Ik volg :)

ORYX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 15:49

Choayang Park <3 Dan heb je wel een heel fijn plekje :j Erg fijn is het nieuwe winkelcentrum Sanlutin wat naast het park ligt en de meest fijne en lekkere italiaan zit daar in de straat (bijna naast de ingang om naar het ruietrsportcentrum te gaan).

Heel veel plezier daar! Houd er wel rekening mee dat bokt het niet altijd zal doen daar :(

Carlivb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-15 15:51

nacho_lein schreef:
Choayang Park <3 Dan heb je wel een heel fijn plekje :j Erg fijn is het nieuwe winkelcentrum Sanlutin wat naast het park ligt en de meest fijne en lekkere italiaan zit daar in de straat (bijna naast de ingang om naar het ruietrsportcentrum te gaan).

Heel veel plezier daar! Houd er wel rekening mee dat bokt het niet altijd zal doen daar :(

Dat klinkt goed! Dan weet ik waar ik ga lunchen.. <3 Je klinkt alsof je ervaring hebt in China?
QuanneH schreef:
Gaaf, veel plezier!
Ga je ook Chinees leren?

Dankje! Om echt chinees te leren is het te kort. Mijn broer heeft er een aantal jaren over gedaan om het te leren. Maar ik hoop natuurlijk wel het een en ander te kunnen zeggen over een tijdje :)

Badeendje

Re: Paardrijles geven in Beijing!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 15:52

Wat ontzettend gaaf, ik vind dit soort verhalen altijd zo inspirerend :D. Ik ga je volgen, een goede reis gewenst!