Het enige waar ik echt niet vrolijk van wordt is all-inclusive op een resort
Afgelopen zomer in een tentje. Heerlijk; 's ochtends vroeg bij een opkomend zonnetje koffie drinken in alle stilte. genieten van de ruimte om je heen etc. Vorig jaar rond gereisd in een camper; geweldig. Alle voorzieningen bij de hand, maar iedere ochtend op een andere plek wakker worden en iedere ochtend weer een geweldige verrassing krijgen als je de gordijntjes open doet voor het uitzicht. Vorig jaar ook een huisje gehuurd om de kerst te ontvluchten. Ook super. Vrijstaand en midden in het bos. Particulier dus gezellig ingericht. Hele dag films kijken en een beetje in het bos wandelen, alle gemakken van thuis en 's avonds gewoon een goed bed induiken.
Hotel of appartement met goede recensies. Of via airbnb maar dan wel goede recensies.
Ik ga nooit in een tent. Horror vind ik dat
Yasmine
Geplaatst: 13-02-15 18:03
Ik heb eigenlijk alles al gedaan. Hostels vind ik heel leuk als je alleen bent of echt pal in het centrum wil zitten zonder je blauw te betalen in grote steden. Airbnb is fijn als je wat langer in een stad bent en graag een keertje zelf wil koken of een avondje rustig wil rondhangen in een appartement met gezellig salon. Hotel vind ik het fijnste als ik bv. op roadtrip ben en een keer heel goed wil slapen of echt op m'n gemak zitten
Yv_
Geplaatst: 15-02-15 20:58
Hotel, op basis van logies en ontbijt .
Ik heb één keer all inclusive gehad en vond het echt vreselijk. Sowieso hadden de mensen die op dat resort rondhingen een totaal andere insteek van een vakantie dan ik en dat hoor ik vaker om me heen. Wij hadden dat toen zuiver geboekt omdat het niet anders kon. Omdat de reis al met al niet goedkoop was, hebben we toch redelijk vaak in het resort gegeten, wat erg jammer was, omdat je dan toch urenlang op het resort zit en zo maar weinig van het land zelf ziet. Maargoed, dat kaartte ik net al aan, ik heb als insteek om te genieten van land en cultuur en niet om bruin te worden en biertjes te drinken op het terras. Snap overigens wel dat mensen dat wel graag doen hoor, zuiver ontspannen . Maar mijn vakantie is het niet.
Tent vind ik vreselijk . Hostel ga ik echt niet in, hou toch wel van een douche op de kamer en me om kunnen kleden zonder 20 ogen op je gericht .
Appartement vind ik okee, maar hou toch wel van de luxe om vanuit je bed een uitgebreid ontbijtje te kunnen krijgen, zonder dat je zelf in de keuken moet staan. En vind de gezelligheid van een hotel toch altijd wel erg leuk, heb je toch vaak iets minder in appartementen. Al is dat natuurlijk totaal afhankelijk van wáár je naartoe gaat, want ik gok dat het in Spanje gewoon net zo gezellig is als in een hotel .
Anoniem
Geplaatst: 15-02-15 20:59
Oja een hostel vertik ik ook ik ga op mn vakantie met mn man, niet met ik weet niet hoeveel andere mensen in een kamer (weet dat er ook privékamers zijn, maar ook dat hoeft dan niet van mij, overigens ook de reden dat ik groepsreizen vertik) en heb graag mn privésanitair.
Wij zijn luxebeestjes Dus: Villa's met privé zwembad in Griekenland en in de VS minimaal 3 sterren hotels met ontbijt (dat zijn overigens maar middenklasse hotels dus valt eigenlijk wel mee) Maar in een tent krijg je ons niet
Shiawase
Geplaatst: 17-02-15 12:07
Het liefst in een vakantiehuisje. Lekker een eigen plekje waar je minder snel overlast hebt van (boven)buren. Tijdens een citytrip heb ik geen probleem om in een hotel te overnachten.
het liefst in mn 3-sterrentent . All inclusive heb ik 1x gedaan en echt, nooit meer. Niet mijn soort vakantie. Mijn vriend en ik zijn een kei in kleine rustige campinkjes vinden met zo min mogelijk Hollanders Maar hotels, appartementen, hostels, berghutten zonder stromend water...als het maar schoon is en de locatie tof dan ben ik al snel gelukkig.
ambre
Geplaatst: 19-02-15 23:38
In onze mini caravan de Predom! Samen met mijn vriend en minipinscher is dat ieder jaar weer een feest!