Ik zat daar precies zo als jij, met een brede glimlach op mijn gezicht, toen ik keek naar het project. Ik vind met kinderen werken zelf erg leuk, en om dat nou ook nog te combineren met paarden lijkt me echt geweldig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Vanaaf mijn moeder Workaway laten zien.. Zitten erg leuke dingen tussen!
Maar het gaat wel via internet.. Dus zit dan weer met betrouwbaarheid
Chinas schreef:Ik zit zelf ook al een hele tijd na te denken om via projects abroad het paardentherapie project in Bolivia te doen. Ik ga a.s. zaterdag naar de open dag, mocht dat goed bevallen hoop ik voor 4 tot 6 week naar Bolivia te kunnen na mijn diploma-uitreiking.![]()
Ik zat daar precies zo als jij, met een brede glimlach op mijn gezicht, toen ik keek naar het project. Ik vind met kinderen werken zelf erg leuk, en om dat nou ook nog te combineren met paarden lijkt me echt geweldig
Oshaa schreef:Citaat:Vanaaf mijn moeder Workaway laten zien.. Zitten erg leuke dingen tussen!
Maar het gaat wel via internet.. Dus zit dan weer met betrouwbaarheid
Klopt het gaat via het internet, maar mijn ervaring is dat de feedback achter gelaten bij former workawayers erg waardevol is / kan zijn. Tuurlijk, iedereen heeft een andere ervaring, maar als verschillende mensen positive feedback achterlaten zegt dat wel iets.
En altijd proberen de naam van de plek te googlen, dan kom je vaak ook een heleboel tegen!