Vrijwilligerswerk in het buitenland!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chinas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 15:26

Ik zit zelf ook al een hele tijd na te denken om via projects abroad het paardentherapie project in Bolivia te doen. Ik ga a.s. zaterdag naar de open dag, mocht dat goed bevallen hoop ik voor 4 tot 6 week naar Bolivia te kunnen na mijn diploma-uitreiking. *\o/*

Ik zat daar precies zo als jij, met een brede glimlach op mijn gezicht, toen ik keek naar het project. Ik vind met kinderen werken zelf erg leuk, en om dat nou ook nog te combineren met paarden lijkt me echt geweldig :)

Oshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 15:58

Citaat:
Vanaaf mijn moeder Workaway laten zien.. Zitten erg leuke dingen tussen!
Maar het gaat wel via internet.. Dus zit dan weer met betrouwbaarheid

Klopt het gaat via het internet, maar mijn ervaring is dat de feedback achter gelaten bij former workawayers erg waardevol is / kan zijn. Tuurlijk, iedereen heeft een andere ervaring, maar als verschillende mensen positive feedback achterlaten zegt dat wel iets.

En altijd proberen de naam van de plek te googlen, dan kom je vaak ook een heleboel tegen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 16:15

Chinas schreef:
Ik zit zelf ook al een hele tijd na te denken om via projects abroad het paardentherapie project in Bolivia te doen. Ik ga a.s. zaterdag naar de open dag, mocht dat goed bevallen hoop ik voor 4 tot 6 week naar Bolivia te kunnen na mijn diploma-uitreiking. *\o/*

Ik zat daar precies zo als jij, met een brede glimlach op mijn gezicht, toen ik keek naar het project. Ik vind met kinderen werken zelf erg leuk, en om dat nou ook nog te combineren met paarden lijkt me echt geweldig :)

Dat project inderdaad ja!
Klinkt gewoon gaaaf :o

Oshaa schreef:
Citaat:
Vanaaf mijn moeder Workaway laten zien.. Zitten erg leuke dingen tussen!
Maar het gaat wel via internet.. Dus zit dan weer met betrouwbaarheid

Klopt het gaat via het internet, maar mijn ervaring is dat de feedback achter gelaten bij former workawayers erg waardevol is / kan zijn. Tuurlijk, iedereen heeft een andere ervaring, maar als verschillende mensen positive feedback achterlaten zegt dat wel iets.

En altijd proberen de naam van de plek te googlen, dan kom je vaak ook een heleboel tegen!

Googlen is inderdaad een goede! Top :)
Mocht ik gaan, dan wel met eentje met review :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 20:37

Ik heb wel al nieuws...
Deze zomervakantie wordt het niets :(
Ben nu 16 (dan 17) en als het aan mijn vader ligt sta ik langer in de supermarkt te werken dan dat ik thuis ben :=
Eerlijk gezegd geen zin om de hele vakantie 'thuis' te blijven..

Maar dan sparen voor volgend jaar, na mijn Havo-examen dan hopelijk een leuk (werk)reisje maken in de vakantie.
Dan kan ik denk sowieso een maand weg. Europa in, en dan misschien van plek naar plek via workaway!

Nu wordt het nog niets.. Naja, dan maar leker doordromen :P

Maar ik ga naar het buitenland om dingen te doen :D

Mochten jullie nog meer input hebben, allemaal welkom :)

Daaphh

Re: Vrijwilligerswerk in het buitenland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 23:52

Ik weet niet of je nog opzoek bent. Maar ik ben 2kaar terug naar Zuid Afrika geweest met Be more. De andere organisatie van worldmapping. Deze kwam op ons project met de jongeren die daaraan deelnemen. Ik kan je ene wat over vertellen moest je willen. Stuur me maar een PB