Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fee_ schreef:Ja ben ik ook niet bang voor. Komt vast goed!
Lake Louise willen we ook zeker heen. Op foto's al zo prachtig, hoe moet dat in het echt wel niet zijn.
Bedankt voor de tips allemaal! Ga er zeker wat mee doen.
Fee_ schreef:Is zeker zo en we kijken ook echt dat we het niet te gek maken. Niet te lang rijden op een dag bijvoorbeeld.
Maar park Jasper willen we sowieso heen, en dan is het niet gek ver naar Banff.
eponine schreef:Baff en jasper ligt toch wel een stukje uit elkaar hoor.. Wij hebben destijds halverwege gekampeerd bij Johnston canyon, meen ik. De icefield parkway heeft wel een goede kans om wild te zien. Is sowieso een aanrader! En net ten noorden van Jasper heb je nog zo een bekende plek voor beren, kan er even niet opkomen, de weg naar spirit lake geloof ik..
blokje schreef:Je kunt trouwens beter een pick-up met camperdeel er op huren dan een volledige camper. Die pick-ups zijn luxer en rijden veel fijner. Wij hadden 3 pick-up s en 1 camper. Me pa reed de camper en vpnd het verschrikkelijk rijden. De stellen hadden een pick-up en die genoten van het rijden in zo'n bak beest.
Riaa_ schreef:Als je op Vancouver wilt vliegen, waar kan je dan het beste een pick-up huren, of waar hebben jullie het gedaan? Ik zou heel graag samen met mijn vriend die kant op willen. Weten jullie een indicatie qua kosten voor een reis van 3 weken? Mag ook via PB..