Lins_Vetra schreef:@ Jeaulijn, haha is je enthousiasme inmiddels getemperd door de reacties?De mijne wel haha
Haha ja ik ook, maar wij hadden geen plannen om dit jaar al te gaan, dus we wachten het nog wel even af.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lins_Vetra schreef:Dank je wel Siep! Route weet ik (nog) niet. M'n vriend vindt het leuk dat allemaal uit te zoeken. Als we de route daadwerkelijk hebben bepaald, kom er bij je op terug!
Kan alle kanten op
Wij zijn twee jaar geleden op de bonnefooi (in de bouwvak) naar Tsjechie, Oostenrijk, Hongarije en Kroatie geweest. Op de terugweg van Kroatie nog naar Bled geweest in Slovenie. Wij vonden het super! Alleen het Balatonmeer in Hongarije vonden we niets. We hebben in Kroatie in Senj gezeten, dit was best een leuk dorpje/stadje, niet super toeristisch. Daarna zijn we doorgereden naar Umag, hier was het minder mooi dan Senj, waar wij zaten bij het strand waren heel veel waterplanten, dus leuk snorkelen kon je hier niet. We willen nog wel een keer terug naar Slovenie, daarvan hebben we te weinig gezien.
Natuurlijk hadden we dat wel moeten doen, maar het was niet voorbereid en we hadden geen idee hoe Bosnie zou zijn.
Gesprongen van de Mostar brug

Lins_Vetra schreef:Mijn vriend is in Bosnie geweest. Mooiste land waar hij ooit geweest is zegt hijGesprongen van de Mostar brug
![]()
Klinkt als een leuk tochtje Jeaulijn! Ga ik eens opperen
We gaan misschien naar Balatonsound... een festival aan het Balatonmeer dus![]()
Waarom vond je het niets? Te landelijk?

Waar wij hebben gezwommen was het heel erg druk, daar houden we gewoon niet zo van haha. Dus toen zijn we de volgende ochtend doorgereden naar de Kroatische kust.