Aruba 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 16:06

Thanks! Dan gaan we zeker naar Mangel Halto ... het wordt nog proppen met al die leuke dingen! :))

Arikok gaan we zeker bezoeken, maar behalve voor Conchi (natural pool) heb je toch geen 4x4 nodig in het park? We hebben maar een klein autootje gehuurd en ik dacht dat als we conchi uit de route haalde dat het dan wel haalbaar was ... klopt dat?

secricible, bedankt voor je uitgebreide antwoord, maar dat is voor ons veel te formeel. En ik eet helaas als een peuter dus ik zou helemaal nerveus worden van zo'n speciaal etentje :oo

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 16:40

Zo, we zijn weer terug! Aruba is echt ontzettend goed bevallen ... goedkoop, veilig, fijn weer en een beetje Nederlands.

We hadden maar heel kort de tijd, maar we hebben toch ontzettend veel kunnen zien en doen met als hoogepunt voor mij een geweldige surfles. Ook lekker (Nederlands) gegeten en daarna flink ingeslagen bij de Ling & Sons. Helaas zijn de zakken hamkaas in het vliegtuig ontploft :=

Heel erg bedankt voor alle tips *\o/*

Ntlie_

Re: Aruba 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 16:44

Waar heb je gesurfd?
Ik wilde ook surfen in de 7 weken dat ik daar was, maar er niet van gekomen.. Wellicht in november!

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 17:24

Bij Arashi met Dennis van Aruba Surf & Paddle School. +:)+

Het seizoen loopt van november tot maart, dus je bent er tijdens een van de beste maanden. Ik had ontzettende mazzel dat er op de laatste middag net een paar golven waren.

Haha, kijk mij dan met mijn blije hoofd ... ik word echt zo happy van surfen! :D
Afbeelding

Hij is super aardig, geeft heel duidelijk les en spreekt ook Nederlands, dus zeker een aanrader.

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 17:56

Ik heb toen ook contact met Dennis gehad, maar het was toen erg moeilijk een afspraak met hem te maken, baalde er een beetje van... Maargoed eind dit jaar nog een poging. Kon jij al een beetje surfen?

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 18:04

Het duurde een paar dagen voordat hij terug schreef na mijn e-mail, maar daarna was het contact super. Ik heb hem de eerste ochtend gebeld en daarna tweemaal daags geappt om te vragen hoe de golven waren. Ik voelde me net een stalker dat ik die arme man aldoor lasting viel, maar hij was juist super aardig. :))

Ik woon vrij ver van de kust, dus ik surf niet regelmatig, maar wel 1-2 weken elke zomer en dan vaak een les als ik ergens op vakantie ben zoals hier. Maar hij doet ook lessen voor mensen die nog nooit gesurfd hebben hoor. Hij heeft bijv. ook van die gigantische foamboards waarmee je veel makkelijker golven pakt en die stabieler liggen zodat je meer fouten kan maken voordat je eraf ligt. :P

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 18:57

Sorry dat ik dit topic weer omhoog schop, maar het is nog steeds 2015 dus moet kunnen. :')

Over een paar dagen vertrek ik voor de tweede keer dit jaar naar Aruba, heb er in januari bijna 8 weken 'gewoond' en 'gewerkt' als au pair. Nu ga ik samen met m'n vriend en verblijven we 3 weken bij hetzelfde gezin. 2 weken vakantie vieren en 1 weekje oppassen.

Nu hebben we dus het idee om vanuit Aruba naar Sint Maarten te gaan, zomaar voor een dag of twee. Ik wil al jaren naar Sint Maarten dus het leek me een geweldige kans. Alleen, waar ik ook zoek, overal vind ik vluchten die níet rechtstreeks gaan en dat ik een overstap moet maken op Curacao of ergens anders... Klopt dit of zoek ik nu gewoon niet goed?! Had wel verwacht dat er directe vluchten zouden gaan?

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 09:56

Met insel air gaan er wel directe vluchten :)

Miss niet elke dag en dat je op jou gekozen dagen een overstap kreeg te zien.

Maar ze vliegen dus wel direct :j

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 14:00

Oeefff.... ik wil ook terug. Zeker nu het hier kouder wordt, bleh...
We hebben toevallig pas geleden eens besproken om in 2017 wellicht terug te gaan...