Mooie niet te dure strandbestemming

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 09:33

Joolien schreef:
Nou we zijn er sneller uit dan verwacht, het wordt Paleokastritsa op Corfu. We hebben echt een schitterende lokatie(Valley Complex) gevonden en zijn verliefd geworden op het plaatsje :)

Is dat Griekenland?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 11:53

Ja, voor 630 euro gebben we appartement mrt zwembad op een paar 100 mtr van de zee met geweldig uitzicht. Inclusief 249 euro voor de tickets vanaf Weeze(Ryanair). Corfu is een aanrader als het om goed en goedkoop gaat :)

Anoniem

Re: Mooie niet te dure strandbestemming

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 13:38

Ok ik ben echt stom geweest, ik heb gewoon op intenret gekeken wanneer er zomervakantie is, stond op 4 juli ook voor hbo, maar nu heeft mijn hbo les tot 2 weken later en valt met een beetje pech net de gekozen week in mijn tentamenweek. Wat ongelooflijk stom dat ik dat niet heb gecheckt maar wat raar ook dat die data niet kloppen -O-

Dorith

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 16:12

Nog niet geboekt hoop ik? Laatste 1/2 weken is er op HBO vaak niet super veel, maar kan zijn dat 4 juli nog net in een belangrijke week valt ja..
Op Corfu ben ik ook geweest in 2013, Erg mooie zee! Aanrader is een bootje huren en van strandje naar strandje varen met die mooie rotsen <3

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 13:14

Als je een beetje voor het seizoen gaat, ben je stukken goedkoper uit. De canarische eilanden en griekenland zijn dan nog steeds warm en de grote hitte is er nog niet. Dan red je het prima op je budget.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 14:20

Oh ja...Als je een echt goedkope bestemming zoekt......er hebben al verschillende poetsers en bokkers hier achter de boerderij gecampeerd...helemaal gratis... je klimt over de dijk,en hebt het grootste aaneengesloten natuurgebied van Europa aan je voeten liggen... voor een paar tientjes kun je een dagje fietsen op Terschelling, compleet met fietshuur en lunch...en paardlief kan gewoon mee.....dus als je echt goedkoop wil.......alleen de temperatuur heb je niet in de hand....

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:19

Portugal is wel een aanrader, en verder niet echt duur (je kan t zo duur maken als je wilt). Ik zat in de buurt van Lissabon, vlakbij Cascais. Niet extreem toeristisch en prachtige stranden :+: ook heel veel te doen en te zien. Als je goed zoekt kom je er denk ik wel met je budget.

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 18:24

Ik ben geen vakantie expert, maar wil komende zomer ook graag minimaal 1 weekje weg -met 3 kids-.
Over Kroatie en Hongarije hoor ik veel positieve dingen. Zijn er boksers met ervaringen en/of tips?