Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fred_Kroket schreef:Wij zijn in El Gouna geweest, in Tree corners Rihana hotel.
Was een impulsieve last minute, je kunt met een bootje de rode zee op om te duiken en snorkelen. Das vonden andere gasten erg mooi. Wij zijn zelf niet geweest, zeeziek en koud water is no-no voor ons![]()
Ik vond Egypte verder echt ruk, vervelende mentaliteit, vies als je het resort afging iedereen trekt aan je om oliebol te verkopen en vond het eten in het hotel echt niet denderend. Animatie was echt tenenkrommend we gingen maar aan de drank werd iedereen een stuk leuker van! Tot slot ging het personeel om half 8 staan bleren in de gang waardoor mijn vriend die 6 dagen twee keer heeft verzocht "to shut up" all in is echt niet aan ons besteed, wij vinden het leuk om wat te zien van het land maar een taxi naar Hurgada levert hetzelfde beeld op als waar we waren, "special price because you my friend"
Kortom eens maar nooit meer Egypte voor ons...
Beau_Myrthe schreef:Die mentaliteit heb ik ook een hekel aan en waardering voor vrouwen is er echt niet. Als jij dan ook zegt dat je iets niet wil en je vriend gaat daar mee akkoord heb je zowat ruzie met die gasten.
Ik vond het erg jammer dat je niet lekker even over de markt ofzo kan zonder dat ze je overal heen trekken en kwaad worden als je als vrouw nee zegt.
Eten vond ik ook niks maar ik ben dan ook niet de makkelijkste eter, ligt echt aan het hotel hoe het eten is en je moet oppassen met alles wat je eet anders zit je aan de diarree..
Loei schreef:Mijn tante is reisadviseur (personal touch travel) en heeft Egypte ons op dit moment afgeraden. Je kan er wel heen, maar dan kun je geen excursies doen, maar moet je alleen op je hotel en terrein blijven. Alles is onbetrouwbaar op het moment.
Suzan_v_h schreef:Loei schreef:Mijn tante is reisadviseur (personal touch travel) en heeft Egypte ons op dit moment afgeraden. Je kan er wel heen, maar dan kun je geen excursies doen, maar moet je alleen op je hotel en terrein blijven. Alles is onbetrouwbaar op het moment.
Dan ben je de eerste waar ik dit van hoor nu.
Suzan_v_h schreef:Loei schreef:Mijn tante is reisadviseur (personal touch travel) en heeft Egypte ons op dit moment afgeraden. Je kan er wel heen, maar dan kun je geen excursies doen, maar moet je alleen op je hotel en terrein blijven. Alles is onbetrouwbaar op het moment.
Dan ben je de eerste waar ik dit van hoor nu.
Bambino schreef:Ook touroperators organiseren gewoon trips naar Cairo hoor op dit moment.
en ook andere excursies naar woestijn en dergelijke worden gewoon georganiseerd dooe touroperators en lokale excursie bureau's.
Met uitzondering van de omgeving Sinai (sharm el sheik).
jammer dat er altijd veel geroepen worden zonder enige kennis en klakkeloos overgenomen wordt, doet het land en het toerisme niet ten goede.