Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
connie64 schreef:ik snap echt niets van deze vraag?
ik bedoel, je gedraagt je toch als een normaal mens of vallen lesbo's onder een bepaald soort ofzo?
ga je sex hebben op straat of iets in die richting?
TsarinaZ schreef:connie64 schreef:ik snap echt niets van deze vraag?
ik bedoel, je gedraagt je toch als een normaal mens of vallen lesbo's onder een bepaald soort ofzo?
is maar een normale vraag hoor. in sommige landen krijg je al de kogel door de kop door het hand vast te houden van iemand van hetzelfde geslacht. als je op reis bent wil je ook niet de hele tijd moeten zorgen maken over "oh mag ik haar wel vasthouden" "mag ik haar wel een snelle kus geven/hand vasthouden/knuffelen" dit hoeven hetero's ook niet te doen en hier in Nederland/belgie gaat het allemaal koek en ei maar zeker niet overal.
connie64 schreef:ik snap echt niets van deze vraag?
connie64 schreef:ik vind de vraag kort door de bocht, je stelt je nu als lesbo Koppel op alsof je iets heel apart bent.
De landen waar je een kogel door je kop krijgt als je mekaars hand vasthoudt zijn dat de landen waar je uberhaupt naar toe wil (ook als je niet lesbisch bent)
dus dat zijn al geen vakantielanden toch?ze heeft t over griekenland niet over een land waar ze kogels door je kop jagen!
connie64 schreef:wow molenhoek,doe niet zo boos zeg....ik blaf niemand af...vind de vraag alleen raar..
of je nou lesbisch hetero homo of kan mij t schelen wat je bent,je bent een mens en je gedraagt je als mens dus stop jezelf niet zo in een vakje..
dank je ikke en veroo dacht dat ik de enige was die hier de wenkbrauwen optrok.
connie64 schreef:ik vind de vraag kort door de bocht, je stelt je nu als lesbo Koppel op alsof je iets heel apart bent.
De landen waar je een kogel door je kop krijgt als je mekaars hand vasthoudt zijn dat de landen waar je uberhaupt naar toe wil (ook als je niet lesbisch bent)
dus dat zijn al geen vakantielanden toch?ze heeft t over griekenland niet over een land waar ze kogels door je kop jagen!
TsarinaZ schreef:connie64 schreef:ik vind de vraag kort door de bocht, je stelt je nu als lesbo Koppel op alsof je iets heel apart bent.
als je de vraag goed leest vroeg ik ook achter meningen van andere landen omdat het zeker nog niet vast staat. ik was me er ook niet van bewust tot hoevere het 'mag' in griekenland. ikzelf vind mijn relatie niet apart andere mensen dan weer wel dus heb je 'commentaar' (niet slecht bedoeld voor er weer discussies komen) dan echt niet nodig. ben al door genoeg geweest om te weten dat het niet overal veilig is als holebi zijnde hoe 'hetero' of "normaal' je je ook voordoet.
Smee__ schreef:Je ziet het niet zo gauw aan de buitenkant nee maar een lesbische stel zal net als een hetero stel ook wel eens hand in hand willen lopen bijvoorbeeld (wat vriendinnen niet doen) en dat wordt niet overal geaccepteerd. Ik vind het absoluut geen rare vraag van TS, juist heel goed dat ze er rekening mee houdt