Ik ben twee jaar achter elkaar naar de westkust geweest en totaal geen last gehad van Jetlag.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Douraque schreef:Ik wil niet de discussie aangaan, maar in blackfish wordt een eenzijdig verhaal over SeaWorld verteld met heel verdraaide dingen. Die trainers hun verhaal is compleet knip en plakwerk gebleken. Zie het topic over orka Morgan cq blackfish topic en mijn reacties.
Daarmee wil in natuurlijk niet zeggen dat ik het eens ben hoe de orca's in SeaWorld worden gehouden. Gelukkig gaan de bassins aangepast worden komende jaren en wordt het vele malen groter. Dat is iig 1 stap waar veel trainer zich hard voor hebben gemaakt.
@ts: wanneer weet je of er genoeg aanmeldingen zijn voor de reis?
Anneert schreef:Wanneer ga je Horseydude? Toevallig in maart? Edit: las het al, in september. Jongen die ik ken, gaat ook naar Orlando, ik vermoed met dezelfde organisatie
Ik ben twee jaar achter elkaar naar de westkust geweest en totaal geen last gehad van Jetlag.
Nadir schreef:Sorry, maar ik vind het echt een heel raar verhaal...
In je openingspost zeg je nooit in de VS geweest te zijn en nu blijk je een gedeelte van de reis die je gaat maken al gedaan te hebben en dat ben je vergeten..? Ik geloof er niks van dat je al geweest bent... Maar goed, veel plezier iig in augustus.
Pearlx schreef:Nadir schreef:Sorry, maar ik vind het echt een heel raar verhaal...
In je openingspost zeg je nooit in de VS geweest te zijn en nu blijk je een gedeelte van de reis die je gaat maken al gedaan te hebben en dat ben je vergeten..? Ik geloof er niks van dat je al geweest bent... Maar goed, veel plezier iig in augustus.
Ik denk hetzelfde, maar van wie waren dan de foto's van Seaworld, het vliegtuig, de vliegreis en zelfs de vliegkaartjes die je toen ook al als 'bewijs' liet zien?
HorseyDude schreef:purny schreef:Gewoon jaloers toendertijd...Waarom HD?Het spijt me vreselijk nou. Maar over 6 maanden maak ik alles weer goed.
Jolien87 schreef:Hopelijk begrijp je wel dat het nu moeilijk is om je berichtjes te geloven. Het is gewoon jammer dat je dit doet want uiteindelijk houd je alleen maar jezelf voor de gek en het zou jammer zijn dat je geen leuke gebeurtenissen meer kunt delen met anderen hier omdat ze het niet meer willen geloven.