Dresscode stelt weinig voor; alleen de heren moeten een lange broek aan. Neem wel alle kamerkaarten mee als je gaat eten want die moeten ze scannen.
Bedjes reserveren hoeft echt niet, je moet niet om 1 uur 's middags een keer aan komen lopen en dan beledigd zijn dat alle stoelen bezet zijn, maar verder helemaal prima. Ze hebben alle palmbomen heel erg terug gesnoeid en dat scheelt de helft want er staan veel, heel veel palmbomen in de tuin. Als je graag wil zonnen is er ook een ruim zonnedek, dan kijk je uit op de boulevard (maar zij niet op jou) en er zijn daar jacuzzi's. Ik dacht dat het stiltebad verwarmd is. En anders ga je in het kinderbad zitten

De kamers vind ik fantastisch. Heerlijke bedden, goede airco en fantastische douche en groot bad. De shampoo/douchegel is van de eigen lijn van de spa. Ruikt een beetje kruidig, echt heel erg fijn om te gebruiken. Die flessen kun je dus echt thuis laten! Er is een minibar, die kan je leeghalen om je eigen spulletjes in te zetten (vlakbij zit een grote supermarkt, net als een Mango, Esprit, Guess, enz) maar de prijzen van de aanwezige spulletjes zijn alleszins redelijk te noemen. Geen acht euro voor een flesje cola in elk geval.
Handig is ook dat je met de kaart van je kamer betaalt op het resort. Aan het eind van je verblijf reken je dan af maar verder hoef je dus geen contant geld bij je te hebben als je op het resort blijft.
Aanrader is ook om een dagje naar de spa te gaan die in het hotel zit! Vooral het zoutbad is heerlijk met onderwatermuziek.
Ga ook eens met de liften achter de receptie naar de bovenste verdieping, je kan dan verder met de trap naar boven. De twee torens die boven op het hotel staan hebben echt een geweldig uitzicht.
Valt niet op dat ik het een fijn hotel vind he