Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_aaike_ schreef:Ik ga heel toevallig gezellig samen met mijn moeder op 20 dec naar Londen voor 1 dag. Voor dat bedrag kon ik het niet laten en ik ben vooral heel benieuwd hoe ik de busreis vind. Misschien zeg ik wel eens en nooit meer, maar aan de andere kant lijkt het me zeker in deze kerst tijd een heerlijk dagje uit
jamieblont schreef:M_aaike_ schreef:Ik ga heel toevallig gezellig samen met mijn moeder op 20 dec naar Londen voor 1 dag. Voor dat bedrag kon ik het niet laten en ik ben vooral heel benieuwd hoe ik de busreis vind. Misschien zeg ik wel eens en nooit meer, maar aan de andere kant lijkt het me zeker in deze kerst tijd een heerlijk dagje uit
Ik denk dat ik dan met jou in 1 bus ga, ik ga ook die dag met m'n vriend!
Hoe doen jullie het met vervoer in Londen? Kopen jullie een metrokaart of gaan jullie alles lopen?
Naath86 schreef:Ik zie dat er hier nog meer 20 december gaan, ik ook met een vriendin! Wij stappen op vanaf Amsterdam, toevallig meer vanaf Amsterdam? Het parkeren schijnt er erg lastig te zijn en aangezien we zondagochtend vroeg terug komen, is het openbaar vervoer nog niet optimaal. We moeten namelijk weer terug naar het noorden. Was helaas net te laat met boeken en Hoogeveen en Zwolle waren toen al vol..
Naath86 schreef:In mijn mail stond die ik van de week had gekregen dat we er om 21uur vertrokken?! Wij vertrekken inderdaad ook de 19e. En had al even gemaild, ze verwachten tussen 5.30 en 6.30 weer terug te zijn. Onze eerste fatsoenlijke verbinding gaat pas om 7.50...
En de parkeerplaats bij de RAI is pas vanaf 7.00 open, dat lijkt me nog een betere optie.. Al hoewel als je dan om 5.30 al terug bent is het nog lang wachten..
M_aaike_ schreef:Naath86 schreef:In mijn mail stond die ik van de week had gekregen dat we er om 21uur vertrokken?! Wij vertrekken inderdaad ook de 19e. En had al even gemaild, ze verwachten tussen 5.30 en 6.30 weer terug te zijn. Onze eerste fatsoenlijke verbinding gaat pas om 7.50...
En de parkeerplaats bij de RAI is pas vanaf 7.00 open, dat lijkt me nog een betere optie.. Al hoewel als je dan om 5.30 al terug bent is het nog lang wachten..
Ok bijzonder. In onze mail staat 22.25 uur busnummer 45
Emita schreef:Kort verslagje:
Het was super leuk! En inderdaad wel vermoeiend. Beetje jammer dat er een stel aso's achter ons zat die overal over liepen te zeiken en de hele rit hardop aan het boeren waren. Daarnaast liepen ze constant ruzie met ons te zoeken en moesten wij onze stoelen rechtop zetten omdat ze geen ruimte hadden en wij waren zogenaamd 'egoïstisch' (terwijl zij zelf wel hun stoelen helemaal achterover geklapt hadden). Daarnaast werd er de hele tijd tegen mijn stoel aan getrapt. Ik heb dus geen oog dichtgedaan die hele busreis. Maar goed daar kon Slangenreizen niks aan doen, vanuit Slangenreizen vond ik alles top georganiseerd! Zou het zo weer doen
Was alleen wel echt kapot de dag erna hahahaha