Weekend naar parijs, eiffeltoren bezoeken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 22:05

Voor een mooi uitzicht zou ik niet de Eiffeltoren opgaan, maar de Montpa(e?)rnasse. Dan heb je juist uitzicht op heel Parijs én de Eiffeltoren. Ik vond het veel mooier dan het zicht vanaf de Eiffeltoren.

En ik ga met iedereen mee dat je veel beter met de metro dan de auto door Parijs kunt reizen. Makkelijker, goedkoper, sneller en geen kans op autoschade.

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 22:07

Ik zou ook met de metro gaan. Je komt overal super makkelijk en is niet eens heel duur.

Ik ben vorige maand ook voor het eerst naar Parijs geweest en ik wilde ook persee de eiffeltoren zien!
Mijn ouders en oom en tante waren al eens eerder geweest en die wilde nu niet.
Die gingen naar waar Napoleon ligt. Ongetwijfeld heel interessant maar dat interesseerde me even geen moer.
Ik moest en zou naar de eiffeltoren gaan en ben er toen in m'n eentje vandoor gegaan := :+
En t was zeker weten de moeite waard!!! Die mag je gewoon eigenlijk niet missen.

Ik zou ook inderdaad de primark overslaan.. Die heb je overal..

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 22:09

Szan schreef:
Voor een mooi uitzicht zou ik niet de Eiffeltoren opgaan, maar de Montpa(e?)rnasse. Dan heb je juist uitzicht op heel Parijs én de Eiffeltoren. Ik vond het veel mooier dan het zicht vanaf de Eiffeltoren.

En ik ga met iedereen mee dat je veel beter met de metro dan de auto door Parijs kunt reizen. Makkelijker, goedkoper, sneller en geen kans op autoschade.

Hm dat laatste ken ik alleen was het op de parking van het hotel zelf.

Er ligt ook een heel betaalbaar hotel op wandelafstand van de toren.

Kom alleen even niet meer op de naam :')

moonie

Re: Weekend naar parijs, eiffeltoren bezoeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 22:18

niet de beste wijk van parijs geloof maar waar de moulin rouge is op genomen gemaakt is
nu ben ik hier 10 jaar gelede geweest met school
in ieder geval niet een wijk voor savonds snachts

Nottinghill

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 22:25

Vanaf de Arc de Triomphe heb je ook een zeer mooi uitzicht op de stad. Je ziet heel mooi hoe alle straten zijn opgebouwd en ook de Eiffeltoren en de Sacre Coeur. :)