TS, ga lekker genieten van je welverdiende tripje weg!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babsiej schreef:Tsja misschien wordt ik uit de lucht geschoten, crasht mn trein naar de luchthaven of krijg ik een auto ongeluk ernaar toe… krijg ik gewone hevige griep , of de ernstige variant van malaria..
Als ik geen risico wil nemen moet ik thuis blijven. En thuis gebeuren de meeste ongelukken
Izmir_Condor schreef:TS, ik wil niet banketstaaf doen, vind het heel gaaf dat je zo makkelijk kunt zijn wbt het nog geen week later daadwerkelijk gaan, maarreh, wat betreft de inentingen; Denk je er wel even aan dat het zomaar wél zou kunnen dat je iets oploopt, en nog belangrijker, dat weer meeneemt hiernaartoe? Dat zou wss meerdere mensen benadelen, misschien iets om even over na te denken.
Buiten dat, heel veel plezier!
Douraque schreef:TS: ik ben inmiddels al 5 keer in Kenia geweest zonder entingen, enkel malaria tabletten. Die tabletten zijn dus wel belangrijk en aangezien jij zo kort mogelijke termijn gaat moet je aan de Malerone (elke dag een pil). Voor de rest dus geen zorgen maken, gewoon genieten. Het is een prachtig land
Waar ga je allemaal naartoe? Wij zijn in de Masai Mara geweest, Tsavo East and West en Amboselli. Op de neushoorn na alles gezien, van leeuwenjacht tot aan drie cheeta broertjes naast onze auto