Wat gaaf! Ik zou er vast een grote stacarvan met alles erop en eraan . Neer zetten zodat je er soms wat langer kan blijven met klussen:) Of zn tijdelijke woonunit van de bouw? Die zijn er ook en soms zelfs 2de hands. Kan je er al wonen en klussen. En als er iets af is verhuren meteen. Of de unit laten staan later ook voor verhuur dan zo lang erbij. Dan is het sneller af en kan je ook inkomen genereren uit je huis daar;) Alles in NL opgeven en doen...maar ja..dat is ook een gok.
Nu kan je nog doordacht alles doen met geld en werken enz. Maar ik zou niet een paar jaar geduld hebben zo mooi wonen:) n daar ook nog eens....kan je geen werk daar in de buurt vinden? Leer je meteen goed Frans?
Mooie winter plaatjes! Hoe gaan jullie tzt jullie paarden verhuizen? En wat moet je medisch allemaal regelen om je paarden naar Frankrijk te verhuizen?
Tinka
Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-15 21:22
We kunnen er nu al goed wonen hoor, met warm weer buiten douchen onder de solar douche en anders in het zwembad in het dorp. De keuken is bruikbaar en de slaapkamer helemaal af. Er is bijna geen vlak stuk land, dus een caravan wordt lastig. Paarden vervoer weet ik nog niet, of we doen het zelf met onderweg overnachten of een bedrijf inhuren. Vlgs mij is alleen een keuring door het vwa verplicht